هنیه: عملیات مقاومت با قدرت ادامه دارد/ پیروزی حتمی است

اقتصاد ایران: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز به مناسبت عید سعید قربان گفت که فاجعه‌ امروز نوار غزه در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز یکشنبه به مناسبت عید سعید قربان در نوار غزه گفت که عید دیگری برای غزه می‌گذرد و غزه در همه جبهه‌ها با متجاوزان اشغالگر در حال مبارزه است.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که مردم غزه در فاجعه‌ای زندگی می‌کنند که تاریخ معاصر هرگز به خود ندیده است. او افزود: دشمن به غیر از صبر و استقامت تاکنون چیز دیگری از ملت ما ندیده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه گفت: من به مردم خود در غزه می‌گویم که خداوند تلاش و صبر شما را ضایع نخواهد کرد و رسیدن به پیروزی غیرممکن نیست و به دست خواهد آمد.

 هنیه تصریح کرد که نشانه‌های گسست در دشمنی که در دستیابی به اهداف تجاوزکارانه خود ناکام مانده، آشکار شده است. وی اظهار داشت که عملیات طوفان الاقصی نبردی تاریخی است و شواهد و نتایج خود را دارد و قابل درک نیست.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: با وجود همه تلاش‌های اشغالگران برای از بین بردن توانمندیهای مقاومت، عملیات همچنان با تمام قدرت و نوآوری ادامه دارد.

اسماعیل هنیه در عید قربان امسال به مقاومت در لبنان، سوریه و عراق درود فرستاد و از تلاش‌های یمن که دریای سرخ را برای همپیمانان دشمن صهیونیستی تحریم کرده‌اند، تمجید کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز به مسئله آتش‌بس غزه نیز اشاره کرد و گفت که مقاومت فلسطین با پیشنهاد آتش‌بس موافقت کرد و پاسخ مثبت داد، اما اشغالگران به این انعطاف مقاومت پاسخ نداند. هنیه تاکید کرد که مقاومت برای حفظ حقوق ملت فلسطین بر مواضع خود ثابت قدم خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ