۷ هزار دانش آموز در لیگ جهاد تبیین یزد ثبت نام کردند

اقتصاد ایران: یزد- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد از ثبت نام اولیه ۷ هزار دانش آموز در لیگ جهاد تبیین یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم دهقان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به برگزاری لیگ جت (جهاد تبیین) در سطح استان اظهار کرد: این طرح کنشگری از سوی دانش آموز ایجاد می کند و دانش آموز صرفاً شنونده و گیرنده پیام نیست و تلاش می کند پاسخ به سئوال را جستجو و پیدا کند.

وی ادامه داد: این طرح بر توانمندسازی دانش آموزان منتخب مدارس متمرکز و بر مبنای مهارت، دانش و اقدام انجام شد که در ثبت نام اولیه ۷ هزار نفر در قالب هزار و ۵۰۰ تیم برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کردند که ۶۰ درصد دختران و ۴۰ درصد پسران بودند.

دهقان افزود: در نهایت ۳ هزار نفر در رویداد شرکت کردند و از آموزش های لازم در قالب هزار و ۲۰۰ نفر ساعت بهره مند شدند. تولید حداقل ۴۰ تا ۵۰ تولید رسانه ای در راستای جهاد تبیین هدف اصلی این طرح است که دنبال می شود.

اجرای ۳ طرح تابستانی توسط کانون مساجد استان یزد

محسن رستگاری، مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد نیز در این نشست گفت: سه برنامه در زمینه اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته که مسجد کانون نشاط، طرح تربیتی تلاوت و مسجد پایگاه قرآن کریم از آن جمله است.

وی ادامه داد: طرح تلاوت برای چهارمین سال متوالی در حدود ۵۰ مسجد شهر یزد اجرا می‌شود و هدف گذاری برنامه ها برای ۲ هزار نفر انجام شده است.

رستگاری افزود: طرح مسجد پایگاه قرآن سال گذشته به صورت آزمایشی در استان اجرا شد و امسال برای دومین سال در دستور کار قرار گرفت و از طریق سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت نام اقدام و محافل قرآنی در مساجد با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح از ۹ تیر ماه آغاز می شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ