تمام فرآیند تحویل تاکسی‌های برقی انجام شده است

اقتصاد ایران: رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا، به سؤالات و ابهامات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران، در خصوص تاکسی‌های برقی، اظهار داشت: تمام مسائل، حل شده و منتظر ثبت پلاک هستیم. جلسه گذشته در صحن شورا تأکید شد که وزارت نفت موظف به پرداخت مابه التفاوت هزینه این تاکسی هاست چرا که تأمین هزینه کامل آن برای رانندگان مشکل است، امیدواریم این مسئله عملی شود.


چمران در پاسخ به سؤالی پیرامون ساخت هتلی در ولنجک نیز توضیح داد: این موضوع در کمیسیون ماده ۵ بررسی شده و در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است که این مورد نیازمند مصوبه شورا نیست، اما باید به صورت تخصصی و فقط در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.


وی افزود: زمین این هتل، صرفاً به همین منظور به صاحب آن تعلق گرفته و ساخت و ساز دیگری در آنجا رخ نخواهد داد.


رئیس شورا در ارتباط با برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه ها، ضمن ابراز تعجب بیان کرد: برای من هم تعجب آور است که علیرغم تمام تذکرات، چرا چنین تصمیمب اتخاذ شده است. نامه نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم در این باره انجام شده است. شاید به دلیل کشمکش‌های مالی و درآمدی باشد، اما باید بدانیم که این مردم هستند که متحمل آسیب جدی خواهند بود. پلیس راهور هم مخالف برگزاری نمایشگاه در این محل است و بارها به صورت کتبی و شفاهی مخالفت خود را ابراز کرده است.


وی در ادامه افزود: در اینجا مسئله اصلی در واقع عدم همکاری است و اگر شهرداری قصد انجام کاری را نداشته باشد؛ دست به چنین اقداماتی می‌زند؛ نهادها و دستگاه‌ها باید با هم همکار باشند و اگر بخواهد مقابل یکدیگر بایستند در واقع نیروهای خود را تخریب می‌کنند. مسئله‌ای که در مورد نمایشگاه اتفاق افتاده و ما از سال ۱۳۸۳ درگیر آن هستیم.


چمران در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب خودرو نیز تأکید کرد: تلاش ما در مورد نمایشگاه خودرو هم این است که برگزار نشود و اگر باز هم موفق نبودیم از طرق دیگر اقدام خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ