شرط اصلی برون رفت از چالش‌های بین‌المللی حضور مردم درانتخابات است

اقتصاد ایران: سنندج_استاد دانشگاه های کردستان گفت: شرط اصلی برون رفت از چالش‌های بین‌المللی حضور مردم در انتخابات است.

محمدقربان کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسوؤلیت پذیری اجتماعی برای تعالی و رشد جامعه مؤثر است و احزاب، تشکل‌ها سندیکاها و گروه‌ها در نتیجه مسؤولیت پذیری اجتماعی شکل گرفته و با نیت آگاهی بخشی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مدینه فاضله بر گرفته از آرمان‌های انسانی و الگوی جامعه اسلامی برگرفته از معیار و عرف حاکمیتی بر مبنای اخلاق مداری بوده و تمام رفتارها بر همین اصل اخلاقی باید باشد وبا تقوا و خدمتگزاری انحراف از حکومت‌داری به دور خواهد بود و اصل هم حرکت بر همین محور است.

وی گفت: اولویت ابتدا شرکت در انتخابات و انگیزه دادن به مردم برای حضور حداکثری است.

استاد دانشگاه کردستان اعلام کرد: کسانی که برنامه انتخاباتی دارند و پیروز میدان رقابت خواهند بود باید نیاز حیاتی و مهم کشور را که اقتصاد است مبنای فعالیت خود قرار و تقویت برنامه اقتصادی و معیشتی که اولویت اصلی بر اساس نیاز جامعه است را باید تغییر دهند.

مشارکت اصل اساسی انتخابات است

کیانی بیان کرد: اصل در انتخابات مشارکت است چنانچه سلایق مختلف هم وجود دارد پس لازم است شعار انتخاباتی بر اساس نیاز روز باشد و در کنار ارزش‌ها، فایده‌مندانه در انتخابات شرکت کنیم.

وی عنوان کرد: از آنجا که مشارکت مردم شرط اصلی انتخابات است، مردم بر اساس نیاز خود شرکت می‌کنند و سلیقه و گرایش هم هر چه باشد اصل همان حضور است.

استاد دانشگاه‌های کردستان افزود: شرط تحقق برنامه‌های کاندیدها در صورت پیروزی در انتخابات همین مشارکت چشم گیر است که منتخب را پاسخگویی در مقابل نیاز جامعه خواهد کرد.

کیانی یادآور شد: برون رفت از چالش‌های کشور و خاصتا چالش بین‌المللی شرط اصلی آن حضور مردم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: حضور مردم رکنی اساسی است که جایگزین ندارد و تاکید مقام معظم رهبری هم همواره بر حضور گسترده مردم برای تعیین تکلیف خود بوده و عدم حضور موجب انتخاب فردی ضعیف می‌شود و مقصر همان کسانی هستند که حاضر نشدند رأی بدهند.

استاد دانشگاه‌های کردستان گفت: وظیفه اصلی و شرعی ما رأی دادن و درست انتخاب کردند است و فرد منتخب برای رفع مشکلات نباید دریغ کند.

کیانی بیان کرد: مردم ما آگاه و دانا هستند و در تحلیل و بررسی خود شرایط منطقه، شرایط داخلی و همه جوانب را می‌سنجند و می‌دانند که حضور آنها همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور در صحنه مردم همه تهدیدها را از بین می‌برد و نیاز امروز به رأی حداکثری فردی توانمند را بر ریاست قوه مجریه انتخاب می‌کند.

بررسی کارنامه و عملگرایی فرد منتخب در بهبود شرایط کشور مؤثر است

کیانی ادامه داد: بررسی کارنامه و سوابق شغلی و عمل‌گرایی فرد منتخب و اینکه بدانیم کابینه و مدیران او چه کسانی هستند در بهبود شرایط کشور مؤثرتر است.

وی گفت: انتخاب مدیران توانمند، با جرأت، توانا و دارای شهامت و قدر تشخیص، و کارآمدی به بهبود شرایط کنونی کمک می‌کند.

وی اذعان کرد: ما در کشور امکانات و توانایی و ظرفیت داریم و مدیر لایق می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد اما تجربه ما می‌گوید بیشترین ضربه ما از ناحیه مدیران ناتوان بوده است.

استاد دانشگاه‌های کردستان عنوان کرد: هر رأی که در صندوق انداخته می‌شود گوشزد کردن خدمت به فرد برای انجام خدمات است و باید گفت در کردستان مشکلات زیادی وجود دارد و با توجه به نیازها از بالا دست اقدامات با جنبه عمومی برای رفع مشکلات انجام شود.

کیانی بیان کرد: توانایی حل مشکلات با قاطعیت مدیران ممکن می‌شود و پشت کردن ما به صندوق رأی نه تنها مشکل گشا نیست بلکه موجب ضرر به ما می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ