نمایندگی ماموت‌ خودرو گودرزی آماده عرضه فولکس‌ واگن ID.4

اقتصاد ایران: شهرک اتومبیل گودرزی در بخش خرید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش تمام محصولات خودروسازان داخلی حضور فعالی دارد. از طرفی حدود دو سال است از آزادسازی واردات خودرو می‌گذرد و شرکت‌های بسیاری درصدد واردات خودروهای باکیفیت برآمده‌اند و همین موضوع سبب شد شهرک اتومبیل گودرزی نمایندگی ماموت‌خودرو خود را با کد ۲۱۰۷ به‌نشانی: میدان قدس، جنب مترو تجریش افتتاح کند.

در مراسم افتتاحیه چه گذشت؟

ماموت‌خودرو گودرزی با کد ۲۱۰۷ روز شنبه ۲۶ خردادماه سال جاری با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مدیران ارشد ماموت‌خودرو و شهرک اتومبیل گودرزی افتتاح شد. در این مراسم افتتاحیه باشکوه که در شوروم این نمایندگی برگزار شد، سه دستگاه خودرو جتا VS7، جتا VS5 و فولکس‌واگن پاسات در معرض دید عموم قرار گرفتند تا جذابیت برگزاری این مراسم دوچندان شود.

ماموت‌خودرو گودرزی (کد ۲۱۰۷) قرار است به‌عنوان نمایندگی VIP فعالیت خود را آغاز کرده و به‌صورت کاملا متفاوتی رضایت مشتریان را حاصل کند.

در بخشی از این مراسم، مهندس سامان گودرزی به‌عنوان موسس و مدیرعامل شهرک اتومبیل گودرزی، درباره این نمایندگی گفت: «بیست‌وچهارمین نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی و نخستین نمایندگی VIP ماموت‌خودرو که امروز افتتاح شد، قرار است خدمات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. ما برنامه‌ای برای 6 ماه دوم سال داریم تا بخش ارائه خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو را در شمال تهران نیز راه‌اندازی کنیم.»

وی در ادامه تاکید کرد: «مشتریان می‌توانند با طیب خاطر بیشتری محصولات وارداتی ماموت‌خودرو را از نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی خریداری کنند. ما در این نمایندگی، خدمات ویژه‌ای در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو، به‌مشتریان محترم ارائه می‌کنیم. ما محصولات جتا ‌(که همان کراس‌اوور فولکس‌واگن است) را با ارائه بالاترین سطح خدمات پس از فروش، در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.»

در حال حاضر سه محصول جتا VS7، جتا VS5 و فولکس‌واگن ID.4 توسط ماموت‌خودرو به‌بازار عرضه می‌شود که شرایط فروش و ارائه خدمات آن نیز در نمایندگی ماموت‌خودرو گودرزی (کد ۲۱۰۷) امکان‌پذیر شده است. همچنین در بخش پایانی افتتاحیه نمایندگی ماموت‌خودرو گودرزی، مهندس سامان گودرزی به‌همراه هادی ملکان (مدیرعامل ماموت‌خودرو) لوح افتتاحیه این نمایندگی را امضا کردند.

حضور مدیران ارشد ماموت‌ خودرو

در مراسم افتتاحیه نمایندگی ماموت‌خودرو گودرزی (کد ۲۱۰۷ ) که روز گذشته برگزار شد، مدیران ارشد شرکت ماموت‌خودرو نیز حضور داشتند؛ از جمله، هادی ملکان (مدیرعامل ماموت‌خودرو)، چارباشیان (مدیر مارکتینگ و بازاریابی)، پهلوان (مدیر فروش) و تیم شبکه خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو.

در بخشی از این مراسم، مهندس هادی ملکان (مدیرعامل شرکت ماموت‌خودرو) گفت: «حدود ۸ سال پیش، شرکت ماموت‌خودرو فعالیت خود را با عرضه محصولات فولکس‌واگن و همکاری با این خودروساز بزرگ به‌عنوان نمایندگی این برند آغاز کرد. با توجه به تحریم‌ها و عدم واردات خودرو، فعالیت‌مان را با شیب کمتری در این زمینه ادامه دادیم. اما از سال گذشته با روند رو به‌رشد شرکت و تعاملاتی که داشتیم، توانستیم ضمن راه‌اندازی بخش مرتبط با ارائه خدمات پس از فروش برند رنو در ‌مجموعه‌مان، خودروهای برقی با سطح فناوری‌ بالا را نیز به‌سبد محصولاتمان اضافه کنیم.

در حال حاضر خرسندیم که ۸۰ نمایندگی در شهر تهران داریم و امروز هم درحال رونمایی از یکی از نمایندگی‌های‌مان هستیم. علاوه‌بر فروش، ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت نیز در سراسر کشور برای‌مان در اولویت است؛ چراکه با تحویل سری نخست جتا به‌مشتریان، سعی داریم خدمات پس از فروش مناسبی نیز به این عزیران ارائه کنیم. بر این اساس و باتوجه به‌پشتیبانی فنی، توان و پتانسیل‌های موجود و ارتباط‌هایی که با شرکت مادر داریم، امیدوارم بتوانیم اتفاقات درجه یکی را رقم بزنیم.

همچنین ما می‌خواهیم در هر سگمنتی محصولی را برای عرضه داشته باشیم و از قافله عقب نمانیم و مطمئنم تنوع محصولاتی را که در چند ماه آینده به‌مشتریان عزیزمان ارائه می‌کنیم، به‌گونه‌ای است که تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. امیدوارم بتوانیم خدمات خوبی را به‌مشتریانمان ارائه کنیم. همچنین تلاش کرده‌ایم نقاط درجه‌یک را در سطح شهر برای نمایندگی‌های‌مان انتخاب کنیم تا نحوه خدمات‌رسانی ما رضایت مشتریان را به‌همراه داشته باشد.»

عرضه فولکس‌واگن ID.4 در ماموت ‌خودرو گودرزی

فولکس‌واگن ID.4 به‌عنوان یک کراس‌اوور تمام‌برقی متفاوت و تازه‌نفس بازار برای نخستین‌بار در نمایندگی ماموت‌خودرو گودرزی به‌نمایش درآمد و از این رو، افراد بسیاری خواهان این خودرو بودند و درباره شرایط فروش آن و شیوه ثبت‌نام این خودرو سوال می‌پرسیدند و در انتظار دردانه فولکس‌واگن بودند.

براساس گفته‌های کسری شیروانی (مدیر بازاریابی شهرک اتومبیل گودرزی) از روز شنبه (۲۶ خردادماه سال جاری) عرضه فولکس‌واگن ID.4 در نمایندگی ماموت‌خودرو گودرزی کد ۲۱۰۷ آغاز شده است. به‌این معنا که انتخاب فولکس‌واگن ID.4 در کنار جتا VS7 و جتا VS5 برای مشتریان واجد شرایط امکان‌پذیر شده است.

خدمات پس از فروش ماموت ‌خودرو در نمایندگی گودرزی

سبد محصولات ماموت‌خودرو در حال گسترش است و اخیرا محصول جدید این شرکت که یک خودرو تازه‌نفس تمام‌الکتریکی آلمانی یعنی فولکس‌واگن ID.4 است نیز برای خرید عرضه شده است.

ماموت خودرو قرار است نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خود را در سراسر ایران گسترش دهد تا مشتریان این شرکت با نهایت اطمینان و اعتماد، محصولات باکیفیت فولکس‌واگن و جتا را خریداری کنند.

بر این اساس کسری شیروانی (مدیر بازاریابی شهرک اتومبیل گودرزی) گفت: «بیست‌وچهارمین نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی و نخستین شعبه VIP ماموت‌خودرو واقع در میدان قدس، جنب مترو تجریش افتتاح شد. این نمایندگی با کد ۲۱۰۷ گودرزی آماده عرضه محصولات ماموت‌خودرو است. همچنین مرکز ارائه خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو که در طی سه ماه آینده آماده به‌کار خواهد شد، در شمال شرق تهران قرار دارد. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهیم کرد.»

نمایش ژرمن‌های تازه‌نفس بازار

در مراسم افتتاحیه ماموت‌خودرو گودرزی (کد ۲۱۰۷ ) دو دستگاه جتا یکی VS7 و دیگری VS5 به‌نمایش درآمدند.

می‌توان گفت این خودروها، دو محصول استراتژیک ماموت‌خودرو هستند که در بازار با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

نکته بسیار مهم در این زمینه قرارگیری یک دستگاه سدان فولکس‌واگن پاسات در میان دو دستگاه جتا VS7 و VS5 بود. این مساله به‌خوبی نشان می‌دهد که به‌زودی ماموت‌خودرو سبد محصولاتش را با خودروهای باکیفیت فولکس‌واگن گسترش خواهد داد و بار دیگر می‌توان شاهد عرضه محصولات باکیفیت فولکس‌واگن در بازار ایران بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ