حرکت «رونالدینیویی» در حمایت از برزیل؛ شاعر حرفش را پس گرفت

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- فوق ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل، صحبت‌هایش در خصوص حمایت از تیم کشورش را پس گرفت.

به گزارش ایرنا، رونالدینیو فوق ستاره‌ برزیلی‌ها که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده، عنوان کرده بود که بازی‌های تیم کشورش را در مسابقات کوپا آمه‌ریکا تماشا نخواهد کرد. او در این خصوص گفته بود که این تیم فاقد شادی، شجاعت و فداکاری است.

اما رونالدینیو چند ساعت پس از انتقاداتی که به او وارد شد، از صحبت‌هایش عقب‌نشینی و اعلام کرد که این صحبت‌ها همه بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برای یک برند خاص بوده و نظر واقعی او نبوده است.

او در حساب اینستاگرام خود نوشت: من هرگز حمایت از برزیل را رها نمی‌کنم. این سخنان من در واقع بازتولید پست‌های واقعی طرفداران در شبکه‌های اجتماعی بود. تصور کنید قبل از بازی این نظرات را از من بشنوید؟ امکان ندارد چرا که انگیزه بازیکنان پایین می‌آید.

رونالدینیو پیش از این در خصوص تیم ملی برزیل یک پست منتشر کرده بود که متن آن به شرح زیر است:

به سختی می‌توان برای تماشای بازی‌ها انرژی پیدا کرد. این شاید یکی از بدترین تیم‌های سال‌های اخیر باشد، هیچ رهبر قابل احترامی ندارد و فقط بازیکنان متوسطی دارد. من از کودکی فوتبال را دنبال می‌کردم، مدت‌ها قبل از اینکه به بازیکن شدن فکر کنم، هرگز شرایطی به این بدی ندیده‌ام. کمبود عشق به پیراهن، نبود عزم و بسیاری از موارد وجود دارد. مهمتر از همه، عملکرد یکی از بدترین چیزهایی است که من تا به حال دیده‌ام. اگر برزیل برنده شود جشن نخواهم گرفت.

این سخنان، از یک اسطوره برزیلی، مردم برزیل را بهت‌زده کرده بود. حتی رافینیا ستاره تیم ملی برزیل در این مورد گفت: این نه تنها برای من بلکه برای همه شگفت‌انگیز بود. او همیشه از ما حمایت می‌کرد و بسیاری از مردم را با صحبت‌هایش غافلگیر کرد. من او را یک الگو می‌دانم اما موافق حرف‌هایش نیستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ