نمایش سه محصول MG توسط فرداموتورز در شیراز

اقتصاد ایران: عصر خودرو- گروه صنعتی فرداموتورز، سه محصول وارداتی برند MG را در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ به نمایش گذاشت که شامل سدان های MG۵ و MG GT می شد. این شرکت همچنین خودرو برقی و مدرن MG۴ EV را در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد که با استقبال گسترده بازدید کنندگان مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  این شرکت همچنین خودرو برقی و مدرن MG4 EV را در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد که با استقبال گسترده بازدید کنندگان مواجه شد.

MG 4 EV
اولین هاچ بک کراس تماما برقی ام جی از نظر طراحی بدنه با خطوط تیز و کشیده دیزاین شده است و در جلو عقب خودرو طراحی به نسبت حجیم را شاهد هستیم. چراغ های جلو از تکنولوژی  Full Led استفاده می کنند. در نمای جلو جلوپنجره با آن تعرف همیشگی را نداریم به جای آن در زیر سپر از ورودی های آیرودینامیک فعال استفاده شده است. در نمای جانبی خودرو این خودرو 4287 میلی متری، یک خودروی کشیده و مدرن را مشاهده می کنیم. در نمای عقب همان المان طراحی امروزی که چراغ های به هم پیوسته و اسپویلر و دیفیوزر است را میبینیم.



MG 4 EV که دومین اتومبیل پرفروش برقی بازار بریتانیا می باشد، دارای یک موتور برقی با قدرت 202 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور است که نیروی خود را به چرخ های عقب انتقال می دهد. باتری های آب خنک این دورگه باکیفیت که در کف خودرو نصب شده اند، دارای ظرفیت 64 کیلووات ساعت می باشند. با این مشخصات حداکثر برد حرکتی ام جی4، 435 کیلومتر می باشد.

6 کیسه هوا (جلو-جانبی-پرده ای) – فرمان برقی حساس به سرعت – صندلی راننده و سرنشین برقی + گرمکن و گرمکن فرمان – ترمز پارک برقی + اتوهلد – دوربین 360 درجه – سنسور پارک عقب – کروزکنترل – سیستم ورود بدون کلید و استارت اتوماتیک – مانیتور 10 اینچی لمسی – 6 عدد بلندگو – شارژر وایرلس – ESP – سیستم TPMS و سیستم رانندگی خودکار ADAS فول از جمله امکانات این خودرو می باشند. البته در نمونه موجود در نمایشگاه خودرو فاقد سانروف بود ولی در کاتالوگ شرکت واردکننده این آپشن قید شده است.

MG 5
دومین محصول جدید ام جی برای بازار کشورمان، ام جی 5 است. یک سدان سایز متوسط که طراحی عامه پسند و خانوادگی دارد. این خودرو دارای یک موتور بنزینی تنفس طبیعی با حجم 1500 سی سی می باشد که دارای 118 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور است که به کمک یک گیربکس CVT با قابلیت تیپ ترونیک نیرو را به چرخ های جلو می رساند. صندوق عقب دارای حجم 512 لیتر است که عددی قابل قبول برای این کلاس خودرویی می باشد.

سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در محور عقب تورشن بیم است.

6 کیسه هوا(جلو-جانبی-پرده ای) – سیستم TPMS – ESP – مانیتور 10 اینچی لمسی با اندروید اتو و اپل کارپلی – 6 عدد بلندگو - سانروف – دوربین 360 درجه – کروزکنترل – ترمزپارک برقی و اتوهلد – ورود بدون کلید و استارت دکمه ای – چراغ های جلو LED – آینه های جانبی تاشو برقی – صندلی های چرمی – صندلی راننده و شاگرد برقی + گرمکن – رینگ 16 اینچی آلومینیومی از جمله امکانات به کار رفته در این خودرو می باشند.

MG GT
دیگر اتومبیل وارداتی فرداموتور از برند ام جی، مدل جی تی می باشد. این سدان فست بک طراحی خود را از مدل 1962 MGB GT گرفته است، البته نمونه یاد شده یک خودروی 2 در بود. طراحی جلو خودرو مانند یک کوسه می باشد و چراغ LED در گوشه به صورت خیلی باریک جاگذاری شده اند. طراحی چراغ های عقب آن ما را یاد پژو 2008 می اندازد. یک نکته جالب درمورد رینگ های 17 اینچی دو رنگ خودرو این است که طراحی آن از پره های tomahawk که یک نوع تبر بومی آمریکا شمالی است، الهام گرفته است.

ام جی جی تی دارای یک قوای محرکه 1.5 لیتری توربوشارژر می باشد که حداکثر 173 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که به وسیله یک گیربکس 7 سرعته DCT توان تولیدی را به چرخ های جلو می رساند. طبق ادعای سازنده مصرف سوخت این خودرو تنها 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد و شتاب 0-100 را 8.5 ثانیه اعلام کرده اند.

6 کیسه هوا (جلو-جانبی-پرده ای) – سیستم TPMS – ESP – چراغ های جلو LED – نوربالا اتوماتیک – سیستم هشدار تغییر خط – سیستم هشدار برخورد از جلو – سیستم RCTA –  دنده پشت فرمان - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال – مانیتور 10 اینچی لمسی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی - 6 عدد بلندگو - دوربین 360 درجه – کروزکنترل – استارت دکمه ای – صندلی های چرمی به همراه تنظیم برقی – ترمزپارک برقی و اتوهلد – سنسور و دوربین دید عقب از جمله امکانات این فست بک تند و تیز می باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ