برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در تلویزیون تکرار می‌شوند

اقتصاد ایران: میزگردها، مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری از شبکه های دیگر تلویزیون بازپخش می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیما اعلام کرد، برنامه «با مردم»، «میزگرد اقتصادی»، «میزگرد فرهنگی»، «میزگرد سیاسی» و مستندهای یک و دو نامزدها که از شبکه یک، دو و سه روی آنتن رفته بود، از دیگر شبکه‌های سیما نیز بازپخش می‌شوند.

«میزگرد فرهنگی» قالیباف، قاضی زاده، جلیلی، زاکانی، پورمحمدی و پزشکیان از جمعه ۲۵ خرداد تا پنج شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۹:۳۰ و برنامه «با مردم» با حضور قاضی زاده، جلیلی، پورمحمدی، زاکانی، پزشکیان و قالیباف از جمعه ۱ تیر تا چهارشنبه ۶ تیر ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

برنامه «با مردم» با حضور قاضی‌زاده، جلیلی، پورمحمدی، زاکانی، پزشکیان و قالیباف از جمعه ۲۵ خرداد تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۸:۰۰ صبح از شبکه قرآن روی آنتن می‌رود.

شبکه‌های مستند و آموزش نیز دو سری مستند از ۶ نامزد ریاست جمهوری را بازپخش می‌کنند. شبکه مستند دوشنبه، ۲۸ خرداد مستندهای پورمحمدی و قاضی زاده، چهارشنبه ۳۰ خرداد مستند یک پزشکیان و جلیلی و پنج شنبه ۳۱ خرداد مستند یک قالیباف و زاکانی را در دو ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۲:۳۰ پخش می‌کند.

همچنین مستند دو قالیباف، زاکانی و پورمحمدی در روز یکشنبه، سوم تیر و مستندهای پزشکیان، جلیلی و قاضی زاده در روز دوشنبه چهارم تیر در سه ساعت ۱۱:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۳:۰۰ از شبکه مستند بازپخش می‌شود.

شبکه آموزش نیز در روز سه شنبه ۲۹ خرداد مستند یک پورمحمدی و قاضی زاده و جمعه اول تیر، مستند یک پزشکیان و جلیلی و شنبه دوم تیر و مستند یک قالیباف و زاکانی را در دو ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۲:۳۰ پخش می کند.

مستندهای دو قالیباف، زاکانی و پورمحمدی در روز سه شنبه پنجم تیر و مستندهای پزشکیان، جلیلی و قاضی زاده در روز چهارشنبه ۶ تیر در سه ساعت ۱۱:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۴:۰۰ از شبکه آموزش پخش می شود.

«میزگرد اقتصادی» پزشکیان، قالیباف، قاضی زاده، جلیلی، زاکانی و پورمحمدی از جمعه ۲۵ خرداد تا پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۸:۳۰ نیز از شبکه آموزش بازپخش می‌شود.

شبکه افق نیز «میزگرد سیاسی» پورمحمدی، جلیلی، زاکانی، قالیباف، پزشکیان و قاضی زاده را از جمعه ۲۵ خرداد تا پنج شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۲:۰۰ بازپخش می کند.

شبکه تهران نیز برنامه «با مردم» قاضی زاده، جلیلی، پورمحمدی، زاکانی، پزشکیان و قالیباف را از سه شنبه ۲۲ خرداد تا یک شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۵:۵۰ بازپخش می کند.

«میزگرد فرهنگی» قالیباف، قاضی زاده، جلیلی، زاکانی، پورمحمدی و پزشکیان از جمعه ۲۵ خرداد تا پنج شنبه ۳۱ خرداد روی آنتن شبکه تهران می رود.

برنامه «با مردم» قاضی زاده، جلیلی، پورمحمدی، زاکانی، پزشکیان و قالیباف از شبکه های جام جم ۱، ۲ و ۳ ساعت ۱۹:۰۰، ۰۴:۰۰ و ۱۱:۳۰ از پنج شنبه ۲۴ خرداد تا سه شنبه ۲۹ خرداد پخش می شود.

مستند یک پورمحمدی و قاضی زاده، سه شنبه ۲۹ خرداد، مستند یک پزشکیان و جلیلی جمعه اول تیر و شنبه دوم تیر مستند یک قالیباف و زاکانی در دو ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۷:۰۰ از شبکه جام جم ۱، ۰۱:۳۰ و ۰۲:۰۰ از جام جم ۲ و ۸:۳۰ و ۹ از شبکه جام جم ۳ پخش می شود.

همچنین مستند دو قالیباف، زاکانی و پورمحمدی در روز سه شنبه ۵ تیر و مستندهای پزشکیان، جلیلی و قاضی زاده در روز چهارشنبه ۶ تیر ساعت ۱۶:۳۰، ۱۷:۰۰ و ۱۷:۳۰ از جام ۱، ۱:۳۰، ۰۲:۰۰ و ۰۲:۳۰ از جام جم ۲ و ۸:۳۰، ۹:۰۰ و ۹:۳۰ از جام جم ۳ پخش می‌شود.

«میزگرد سیاسی» پورمحمدی، جلیلی، زاکانی، قالیباف، پزشکیان و قاضی زاده از شنبه ۲۶ خرداد تا جمعه اول تیر جز روز سه شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم ۱، «میزگرد اقتصادی» پزشکیان، قالیباف، قاضی زاده، جلیلی، زاکانی و پورمحمدی از شنبه ۲۶ خرداد تا جمعه ۱ تیر ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه جام جم ۲ و «میزگرد فرهنگی» قالیباف، قاضی زاده، جلیلی، زاکانی، پورمحمدی و پزشکیان از جمعه ۲۵ خرداد تا پنج شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه جام جم ۳  بازپخش می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ