عذرخواهی و جبران خسارت دیوار برای اشتباه در پاسخ برخی استعلام‌های قضایی

اقتصاد ایران: «دیوار» به تازگی متوجه بروز خطایی نرم‌افزاری در پلتفرم خود شده که برای برخی کاربران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

روابط عمومی دیوار با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی اعلام کرده است که برای این اشتباه جبران خسارت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «اخیراً متوجه شدیم که با بروز خطایی نرم‌افزاری در دیوار، متأسفانه در پاسخ به تعدادی از استعلام‌های قضایی، یک نشانی اینترنتی (IP) نادرست را گزارش کرده‌ایم. در ارتباط با یک پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال، این خطای ما باعث بازداشت اشتباهی یکی از شهروندان به‌مدت ۴ شبانه‌روز شد. با دقت پلیس فتا و دادسرای جرائم رایانه‌ای در کشف این خطا، ما بلافاصله ضمن شناسایی و برطرف کردن آن، برای دلجویی و پرداخت غرامت این اتفاق ناگوار اقدام و رضایت شهروند یادشده را جلب کردیم.

گمان ما این است که از تیر ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳، به‌ این دلیل، ممکن است افرادی دیگر نیز با مشکل روبرو شده باشند. ما مسئولیت این خطای فاحش را به عهده می‌گیریم و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. برای پیگیری همه‌جانبهٔ ماجرا نیز، تیم ویژه‌ای را در دیوار تعیین کرده‌ایم و در تلاشیم از تمام مسیرهای ممکن، افراد آسیب‌دیدهٔ احتمالی را بیابیم و همراه با دلجویی از آن‌ها، خسارتشان را جبران کنیم.

از همهٔ شهروندانی که ممکن است به خاطر این خطای نرم‌افزاری دچار مشکل شده باشند، تقاضا داریم تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، با تلفن مستقیم ۷۹۴۵۸۵۷۰-۰۲۱ تماس بگیرند یا مشخصات و مستندات خود را به آدرس ایمیل legal@divar.ir ارسال کنند تا برای حل مشکل و جبران خسارت‌های احتمالی آن‌ها اقدام کنیم. بی‌تردید آسیب‌های واردشده به افراد به‌شکل مادی قابل جبران نیست، با این حال، دیوار به‌ازای هر روز مشکل مشابه، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به افراد آسیب‌دیده غرامت پرداخت خواهد کرد.»

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ