دشمنان به‌دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند

اقتصاد ایران: یزد- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با تاکید بر مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کرم‌بیگی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی، در عرصه حساس انتخاب زودرس قرار گرفتیم اما امت اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در تمامی صحنه‌های سیاسی خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی تمام تلاش دشمن، تحریف ارزش‌ها و دستاوردهای با ارزش دولت انقلابی و نظام برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است، افزود: سرمایه‌های اصلی یک کشور مردم هستند که در تمام صحنه‌ها حضور دارند زیرا دشمن به‌دنبال آن است تا این سرمایه‌ها را از نظام و انقلاب بگیرد که مردم فهیم و با بصیرت ما در روز هشتم تیر در انتخابات و پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب خواهند کرد.

وی با بیان اهمیت حضور در انتخابات و اینکه دشمنان دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند، عنوان کرد: در این دوره از انتخابات دو دسته تلاش می‌کنند حضور حداکثری رخ ندهد، اول کسانی که در خارج نشسته اند و با کمک رسانه‌های بیگانه دنبال دلسردی و نا امید کردن مردم هستند تا مشارکت به حداقل برسد و دسته دوم در داخل هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر دشمن گام برمی دارند تا انتخابات سرد و کمرنگ و بدون مشارکت باشد اما همه ما وظیفه داریم اگر دوستدار نظام و انقلاب و امام هستیم در انتخابات شرکت کنیم.

کرم بیگی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر ما وعده صادق را با این اقتدارانجام دادیم حاصل تفکر یک مرد الهی و انقلابی و ذوب در ولایت یعنی سید ابراهیم رئیسی بود.

وی تصریح کرد: دشمنان طی سال‌های گذشته در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خوردند و بار دیگر از طریق جنگ نرم به میدان آمده اند.

کریم بیگی گفت: وظیفه اصلی ما در شرایط کنونی این است که با تبیین ارزش‌های انقلاب و بیان شاخص‌های ریاست جمهوری تراز انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم

وی در بخش دیگری از سخنا خود با بیان اینکه ما موظف به مراقبت از بسیج هستیم، اظهار کرد: سعی ما بر این بوده که روحیه ایثارگری، ولایتمداری، بصیرتی و معنوی بسیجیان را بالا ببریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر بااشاره بر تحکیم وحدت بین مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حفاظت و فرماندهی، انسجام و وحدت بیش از پیش این مجموعه‌ها را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان و اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها ضروری دانست.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام هادی عامری قدردانی و حجت الاسلام سید جواد حیدری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معارفه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ