هنرمندان انقلابی در هیچ دوره‌ای اینچنین درخشان نبوده اند

اقتصاد ایران: اهواز - سرپرست هسته برتر سال هنر انقلاب اسلامی خوزستان گفت: هنرمندان انقلابی در سطح کشور امروز کارهای فاخری انجام داده اند به گونه‌ای که در هیچ دوره‌ای اینچنین درخشان ظاهر نشده اند.

علی اکبر فلاحیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص هنر انقلاب، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی هنرمندانی اینچنین کیفیت و کمیت پرورش داده شده و کارهای فرهنگی انجام داده‌اند که در هیچ دوره‌ای این گونه نبوده است اما هجمه فرهنگی دشمن، بی توجهی برخی مسئولان به هنر انقلابی، عدم خودباوری و عدم هویت بخشی به هنرمند در وضع موجود موجب شده که هنر انقلاب با چالش‌هایی مواجه شود.

سرپرست گروه سرود بین المللی زهرائیون با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به فرمایش مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ارتقای جایگاه هنر و فرهنگ در جامعه توجه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: هنرمندانی که از تعهد و اخلاق انقلابی، شخصیت و دیدگاه انقلابی، آثار فاخر در سطح ملی و بین‌المللی برخوردار هستند می‌توانند با ابزار هنر مهم‌ترین پیام‌ها را به مردم برسانند و منجر به امید آفرینی در جامعه شوند.

به گفته وی، معرفی چهره و هسته سال هنر انقلاب می‌تواند در معرفی هنر میان مردم کمک‌کننده باشد اما به شرط آنکه آن هنرمند درجا نزند، دائماً در حال تحول باشد و هر سال بهتر از سال قبل شود.

فلاحیان در خصوص برنامه‌های آینده شأن گفت: همزمان با تحولات جهانی و کشوری برنامه‌های ما نیز به روز خواهد بود چرا که اعتقاد داریم رسیدن به قله مورد نظر نیاز به تلاش‌های به مراتب مضاعف‌تری دارد بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و نهایت تلاش خودمان را سال به سال، برای رسیدن به پیشرفت و تحول به کار گیریم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ اردیبهشت امسال در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد. همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ