بیداری اسلامی نقطه قوت برائت از مشرکین است

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: حج امسال یک حج متفاوت در مقایسه با سال‌های گذشته است زیرا که وجه مشترک آن برائت از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان دغدغه مسلمانان است که در نهایت منجر به بیداری اسلامی می‌شود و بیداری اسلامی نقطه قوت برائت از مشرکین است.

عمار ابوطالبی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: زمانی که مسلمانان در کنگره عظیم حج دور هم جمع شده و از یک دشمن مشترک اعلام انزجار می کنند نشان دهنده وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و شناخت دشمن مشترک و همدلی و اتحاد است.

بیداری اسلامی نقطه قوت برائت از مشرکین است

وی ادامه داد: اتحاد، همدلی و شناخت دشمن فارغ از رنگ، پوست و نژاد توسط مسلمانان به عنوان یک دشمن مشترک سبب وحشت رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار شده و مسلمانان را برای مقابله با آنان متعهد و آماده می کند.

پژوهشگر تاریخ اسلام بیان داشت: ذات حج توجه و اظهار بیداری از هر آنچه که رنگ غیر خدایی دارد است و از طرفی مقابله با هر آنچه که سبب دوری مسلمانان از خداوند می شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان در حج باید از کسانی که سبب دوری آنان از خداوند می شوند دوری جویند، افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی برپایه کذب و دروغ و ریاکاری شکل گرفته و برائت از آنها سبب رعب و وحشت و نهایت نابودی آن خواهد شد.

ابوطالبی اظهار داشت: مسلمانان در حج باید با اتکا به خداوند و توانمندی های خود در عالم هستی قوت و قدرت گرفته و دشمن را شناسایی و برای مقابله با آنان متعهد شوند.

وی تصریح کرد: همدلی، یکپارچکی و اتحاد مسلمانان دور یک محور واحد در بیداری علیه یک دشمن مشترک بسیار مهم و سبب قدرت جهان اسلام در مقابله با آنان به دور از هرگونه اختلاف خواهد شد.

بیداری اسلامی نقطه قوت برائت از مشرکین است

مسلمانان دور یک محور واحد جمع شوند

پژوهشگر تاریخ اسلام ادامه داد: مسلمانان باید بجای برخی اختلافات به دور یک محور واحد جمع شده و به عنوان یک نقطه قوت و برات از مشرکین باشند که در نهایت سبب بیداری اسلامی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و جنایات رژیم صهیونیستی به پشتیبانی دنیای استکبار حج امسال از یک شرایط خاص برخوردار است که بیداری اسلامی سبب رعب و وحشت رژیم غاصب و دنیای استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد.

ابوطالبی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از بیداری اسلامی هراس دارد، گفت: کنگره عظیم حج بهترین فرصت برای اعلام انزجار از رژیم غاصب و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است که در نهایت سبب دلگرمی هرچه بیشتر آنها خواهد شد تا بدانند تنها نیستند.

پژوهشگر تاریخ اسلام بیان داشت: از دیگر تفاوت های ویژه حج امسال این است که موضوع فلسطین و غزه وجه مشترک و دغدعه مسلمانان جهان اسلام به عنوان یک درد مشترک است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ