اهدای پس‌انداز و سهیم شدن در پرداخت بدهی دو زندانی

اقتصاد ایران: تهران - ایرنا- یک بانوی نیکوکار با اهدای پس انداز یک ساله خود و همسرش و سهیم شدن در پرداخت بدهی دو زندانی، موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا از ستاد مردمی دیه استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و دهه امامت و ولایت، بانوی نیکوکاری که مادر دو فرزند دانشجو و بازنشسته تامین اجتماعی بود، ضمن پرداخت ۵۰ میلیون تومان در آزادی دو زندانی که پدر خانواده بودند، سهیم شد.

این بانوی نیکوکار که در پرداخت بدهی دو زندانی سهیم شد، گفت: حقوق من و همسرم فقط یک حقوق بازنشستگی است ولی در طول سال مبلغی را برای کار خیر پس انداز می کنیم و با همان کار برکت پیدا می‌کند.

وی که نخواست خود را معرفی کند، اظهارداشت: حقوق بازنشستگی یک حقوق معمولی است ولی با همسرم تصمیم گرفته ایم هر ماه مبلغی در حد حتی خیلی کم پس انداز کنیم و خدا چنان برکتی به زندگی ما می دهد که به مشکل خاصی برخورد نکرده و پس‌اندازمان صرف کارهای خیر مثل کمک به تأمین جهیزیه، تعمیر لوازم ضروری زندگی دیگران مثل یخچال و هزینه تحصیل نیازمندان می شود.

براساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

اهدای پس‌انداز و سهمیم شدن در پرداخت بدهی دو زندانی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ