رئیس جمهوری انتخاب شود که سرباز ولایت باشد

اقتصاد ایران: اصفهان – مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: رئیس جمهوری انتخاب شود که سرباز ولایت باشد و نه سربار ولایت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحمت الله صادقی صبح یکشنبه در جمع کارکنان و بسیجیان شهرستان سمیرم اظهار کرد: در نماز دهه اول ذیحجه که توصیه شده که در این ایام خوانده شود آیه‌ای وجود دارد که تبعیت از ولایت را به ما توصیه می‌کند و یادآوری می‌کند که اگر از ولایت خدا و ولی او فاصله گرفتید دچار گوساله سامری خواهید شد

وی افزود: قرآن در این آیه به ما می‌گوید اگر شما هم از ولایت الهی دست برداشتید همان راهی خواهید رفت که بنی اسرائیل رفته‌اند و به همان دردها مبتلی خواهید شد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان خاطر نشان کرد: الان می‌بینیم تکفیری‌ها خودشان را نابود می‌کنند تا زن و بچه بی‌گناه و مظلوم مردم را به شهادت برساند با این امید که به بهشت بروند و سعادتمند شوند، هرکس از ولایت الهی فاصله گرفت به چنین گمراهی احمقانه‌ای دچار می‌شود.

وی تاکید کرد: در دنیا یا پرچم ولایت داریم و یا پرچم طاغوت، پرچم دیگری جود ندارد اگر کسی زیر پرچم ولایت الهی قرار نگرفت زیر پرچم طاغوت و تبعیت از آن قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام صادقی بیان اینکه یکی از ویژگی‌هایی که شهید رئیسی تبعیت از ولایت بود گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند عالم مجاهد خستگی ناپذیر، این نشان از آن دارد که او در راه خدمت به مردم و سربازی ولایت کوتاهی نکرد تا عاقبت بخیر شد.

وی با بیان اینکه قرآن ملاک برتری انسان را علم و مجاهدت می‌داند گفت: کسی که اهل مجاهدت باشد در انجام وظایف خود به دل خطر می‌رود مانند حاج قاسم که در خط مقدم جنگ حاضر می‌شد و یا شهید رئیسی که در میان مردم در شرایط سخت و حوادث طبیعی حضور داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان افزود: فرماندهان ما در دفاع مقدس خودشان در خط مقدم حاضر می‌شدند و به نیروهای خود می‌گفتند بیایید، شهید رئیسی هم در عرصه اداره کشور همین طور بود خیلی جاها زود تر از وزرا و مدیران در میدان عمل حاضر می‌شد و آنها را به صحنه می‌کشاند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید عزت ملی را برای کشور به ارمغان بیاورد گفت: شهید رئیسی در مقابل جبهه استکبار با قدرت و صلابت عمل می‌کرد و برای مستضعفین عالم یک حامی و پشتیبان بود برای همین یک پنجم جمعیت دنیا برای شهادت او عزای عمومی اعلام کردند.

حجت الاسلام صادقی افزود: ما باید مسیری را که شهید رئیسی در پیش گرفت ادامه دهیم و این جز از صندوق رأی محقق نمی‌شود در درجه اول با مشارکت پر شور و قوی در درجه دوم با انتخاب اصلح.

وی تاکید کرد: باید کسی را انتخاب بکنیم که سرباز ولایت باشد و نه اینکه سربار ولایت و مردم باشد، کسی که معتقد به مبانی و آرمان‌های انقلاب باشد و در حوزه کار اجرایی بتواند از پس مسئولیت سخت و خطیر ریاست جمهوری بر بیاید. رئیس جمهور باید با مدیریت جهادی تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را اجرا کند و در راه حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر و پرتلاش عمل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ