دشمن صهیونیستی در مقابل ایمان ملت فلسطین زانو خواهد زد

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برپایی نماز عید سعید قربان در فلسطین اشغالی با وجود محدودیت‌های شدید نوشت: دشمن صهیونیستی و هر که با اوست، در مقابل ایمان و صبر و عزم ملت فلسطین زانو خواهد زد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برپایی نماز عید سعید قربان در غزه و خان یونس در فلسطین اشغالی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی و هر که با اوست، در مقابل ایمان و صبر و عزم ملت فلسطین زانو خواهد زد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشـت: جنایات هولناک و تکان دهنده دشمن صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی، عزم و اراده ملت فلسطین برای آزادی سرزمین خود و قدس شریف از اشغال صهیونیست‌ها را نخواهد شکست.

وی همچنین نوشت: مردان و زنان و جوانان فلسطین همراه با کودکان معصوم و رنجدیده خود، نماز عید سعید قربان را داغدار و مجروح و پردرد، اما مستحکم و مؤمن به نصرت الهی اقامه کرده‌اند.

کنعانی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی و هر که با اوست، در مقابل ایمان و صبر و عزم ملت فلسطین زانو خواهد زد. "الله اکبر و لله الحمد".

به گزارش تسنیم، در حالی که رژیم اشغالگر محدودیت‌های شدیدی برای ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی اعمال کرده، صبح امروز بیش از 40 هزار نمازگزار فلسطینی نماز عید سعید قربان را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر صبح امروز به نمازگزاران فلسطینی در مسیر مسجد الاقصی و هنگام خروج از آن حمله کردند و مانع ورود شمار زیادی از فلسطینی‌ها به این مکان مقدس جهت اقامه نماز عید قربان شدند.

بر اساس این گزارش، در ساعات اولیه صبح نظامیان صهیونیست با هجوم به صحن‌های مسجد الاقصی شروع به بررسی هویت نمازگزاران فلسطینی کرده و مانع تردد نمازگزاران شدند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد که با وجود محدودیت‌های شدید، بیش از 40 هزار نفر نماز عید قربان را در مسجدالاقصی اقامه کردند و اشغالگران مانع ورود هزاران نمازگزار به این مکان مقدس شدند.

همچنین اشغالگران از ورود تعداد زیادی از جوانان فلسطینی به داخل مسجد الاقصی جلوگیری کردند که این امر موجب شد، این جوانان نماز عید قربان را در پشت دروازه‌های مسجد الاقصی اقامه کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ