کشته‌‌های ارتش اسرائیل طی یک روز به ۱۱ نفر رسید

اقتصاد ایران: ارتش رژیم اسرائیل از کشته شدن یک نظامی دیگر خود خبر داد که با احتساب این نظامی، شمار کشته‌های این رژیم در طول یک روز گذشته به ۱۱ نفر افزایش یافت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از ارتش این رژیم از کشته شدن یک نظامی صهیونیست دیگر خبر داد که هفته گذشته در درگیری‌های نوار غزه زخمی شده بود.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیست «یایر رویتمن» از تیپ گیواتی، بر اثر جراحات شدیدی که چند روز پیش در جریان درگیری با اعضای حماس در رفح متحمل شده بود، به هلاکت رسیده است.

با کشته شدن این نظامی، شمار نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در طول 24 ساعت گذشته به 11 نفر افزایش یافت که واکنش صهیونیست‌ها را در پی داشت. دیروز شنبه، هشت نظامی صهیونیست ساعت پنج بامداد به وقت قدس اشغالی در حالی که در داخل نفربری خواب بودند، هدف راکت مقاومت قرار می‌گیرد و منفجر می‌شود که نظامیان صهیونیست به خاکستر تبدیل می‌شوند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه ,

ارتش اسرائیل برای رسیدن به این نظامیان کشته شده، دو ساعت وقت صرف کرده است و تلاش کرد تا از ربوده شدن باقیمانده اجساد نظامیانش جلوگیری کند. در عملیات دیگر مقاومت نیز دو نظامی صهیونیست در اثر انفجار بمب در مسیر خودروی آن‌ها کشته شدند.

وب سایت عبری واللا اسرائیل در واکنش به این حادثه دیروز (پودر شدن نظامیان صهیونیست) نوشت که انتقاد گسترده افسران نیروهای ذخیره علیه رهبران سیاسی پس از کشته شدن 8 نظامی در رفح شده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از مسئولان نظامی صهیونیست نوشت که شدت انفجار نفربر به قدری بوده است که شناسایی اجساد نظامیان کشته شده را غیرممکن می‌کند.

با کشته شدن 11 نفر شمار کشته‌های ارتش اسرائیل از ابتدای حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه به 309 نفر رسیده و این تعداد علاوه بر کشته‌هایی صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی (15 مهرماه است).

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ