نخستین رالی موتورسیکلت‌های گردشگری

اقتصاد ایران: کلوپ موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان‌های مازندران و گلستان، نخستین رالی ویژه موتورسیکلت‌های گردشگری را برگزار می‌کند.

به خبرگزاری مهر به نقل از گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیمایش موتورسیکلت‌های ویژه گردشگری و مسافرتی که تعداد آنها بیش از ۳۰ دستگاه خواهد بود، روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با عید سعید قربان پس از برگزاری آئین افتتاحیه در مجموعه فرهنگی تفریحی اراضی عباس آباد تهران، آغاز می‌شود.

شرکت کنندگان در این رویداد پس از ترک تهران و پیمودن جاده هراز در روز نخست سفر خود به استان مازندران و شهر ساری می رسند و پس از آن به استان گلستان سفر کرده و از اماکن و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این استان، بازدید خواهند کرد.

نخستین رالی تور گردشگری موتور سیکلت های گردشگری به مدت ۴ روز ادامه داشته و در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

توسعه گردشگری پایدار و ارائه خدمات گردشگری خاص، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی جنبه‌های نوین گردشگری با وسیله‌های نقلیه موتوری، نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت طبیعت و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ