جلسه بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه برگزار شد

اقتصاد ایران: جلسه بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۱۲ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در این جلسه ضمن تشکر از آماده‌باش عوامل خدمات شهری و نواحی شش‌گانه با توجه به شرایط آب و هوایی چند روز اخیر و تبریک اعیاد پیشرو، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری معاونت امور مناطق با اجرای طرح‌های بیست‌گانه، الگوی خدمت و ۳۶۰ درجه روح تازه‌ای به شهر بخشیده است.

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها خیلی از مطالبات مانند برطرف کردن چالش‌ها، ایجاد رضایت شهروندان و بازخوانی وظایف مدیریت شهری را در برمی‌گیرد که نیازمند تمرکز و تلاش بیشتری است.

فرزاد هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ نیز در ادامه گفت: در دور دوم اجرای طرح ۳۶۰ درجه در هر ناحیه ۱۰ نقطه برای شناسایی معضلات مشخص شده که در مجموع از ۱۶ تا ۲۶ خردادماه، ۵۶۷۶ معضل شناسایی و برطرف شده است.

طرح‌های سه‌گانه نگهداشت، هویتی دوباره به شهر می‌بخشد

سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به اجرای طرح‌های ۳۶۰ درجه، محورهای بیست‌گانه تحولی خدمت و طرح محور الگو از سال ۱۴۰۲ تا کنون در پایتخت اشاره کرد و ابراز داشت: در تبیین مرحله دوم اجرای طرح ۳۶۰ با حضور در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، دستاوردها، معضلات و مشکلات مرحله اول طرح بررسی می‌شود.

سید محمد فیاض افزود: در طرح ۳۶۰ درجه مخاطب شهرداران نواحی، طرح بیست‌گانه خدمات مخاطب معاونان مناطق و طرح الگوی خدمت هدف شهرداران مناطق هستند که انشاالله شاهد این خواهیم بود که با اجرای این طرح‌ها در چندین دوره تکثر معضلات مرتبط با مباحث نگهداشت شهر در سطح شهر تهران برطرف شود.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح ۳۶۰ درجه در نواحی شاهد حل مشکلات باشیم و این طرح از نقطه‌ای در نقطه دیگری اجرا می‌شود و به علت زنده بودن شهر هرگز تمام نمی‌شود.

وی در ادامه هدف از این جلسه را انتقال هدف اصلی معاونت امور مناطق به شهرداران نواحی مناطق در طرح ۳۶۰ است که باید به طور مستمر هر ۱۵ روز یک بار بازخوانی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ