ملی‌پوش شنا: پرچم کشورم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم +فیلم

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- مهرشاد افقری ملی‌پوش شنای ایران گفت: حاضر نیستم پرچم کشورم را با هیچ چیزی عوض کنم چرا که من عضو تیم ملی شنای کشورم هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

به گزارش ایرنا، شنا یکی از ورزش‌های بسیار پر مخاطب در جهان است؛ تا به حال ملی‌پوشان کشورمان ۲ بار توانستند به المپیک راه یابند و در سال‌های اخیر شنای کشورمان پیشرفت خوبی داشته که کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۲۱ توسط مهرشاد افقری و ۱۲ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا از نمونه‌های آن است.

در حال حاضر مهرشاد افقری و سامیار عبدلی، ۲ شناگر تیم ملی هستند که در یک قدمی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ قرار دارند. ۲ ملی‌پوش کشورمان در حال تمرین هستند و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. سامیار عبدلی در آلمان زیر نظر مربی تخصصی خود و مهرشاد افقری به تازگی اردوی ترکیه‌ را به اتمام رسانده و در حال تمرین در ایران است.

با وجود تمام مشکلاتی که برای ادامه تمرین حرفه‌ای این رشته وجود دارد، ورزشکارانی هستند که با سختی‌های متفاوت دست و پنجه نرم می‌کنند تا به موفقیت‌های مختلف برسند در حالی که می‌توانند در یک کشور دیگر به فعالیت خود ادامه دهند اما قهرمانانی مانند مهرشاد افقری، ملی‌پوش شنای ایران حاضر نیست تحت هیچ شرایطی تیم ملی‌ کشور را کنار بگذارند و به پرچم ایران پشت کنند.

وی در این رابطه گفت: چند تا از دوستانم پیشنهاداتی به من دادند که مهاجرت کنم به کشور دیگر و شرایط ورزش و دانشگاه برایم مهیا بود اما قبول نکردم. من الان شرایطم در ایران فوق‌العاده است و استخر دارم و تمرین می‌کنم و از همه مهمتر عضو تیم ملی شنای کشورم هستم و به هیچ عنوان حاضر نیستم که کشورم را ترک کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ