۴ طلا و نقره قایقرانان آب‌های آرام در پیکارهای قهرمانی آسیا

اقتصاد ایران: تهران - ایرنا - با کسب ۲ طلا و ۲ نقره دیگر در نوبت صبح روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا در تایلند جمع مدال‌های نمایندگان کشورمان به ۱۴ رسید.

به گزارش ایرنا، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش بانوان و مردان در رشته کانو و کایاک در این رقابت‌ها حاضر است.

نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات نوبت صبح روز یکشنبه به این شرح است:

هستی ناصری و زهرا مطهر در کانوی دونفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در مسابقه نیمه‌نهایی با رقبایی از هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۴۸.۵۲۹ ثانیه دوم و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان تایلند و هند اول و سوم شدند.

ثنا زارع در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان در مرحله نیمه‌نهایی با رقبایی از کره‌جنوبی، کامبوج، میانمار و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۵.۸۹۹ ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت نمایندگان تایلند، کره و میانمار اول تا سوم شدند.

هورام قاسمی در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان جوانان در مرحله نیمه‌نهایی با رقبایی از اندونزی، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۶.۹۳۹ ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند. نمایندگان ویتنام، کره و اندونزی اول تا سوم شدند.

هدیه خیرآبادی در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از تایلند، ازبکستان، هند، قزاقستان و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۰.۲۱۹ ثانیه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، ویتنام و قزاقستان اول تا سوم شدند.

تانیا کارگرپور و عباس حسینی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر میکس زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۹.۸۴۹ دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. نمایندگان ازبکستان و تایلند مدال نقره و برنز گرفتند.

زهرا مطهر و محمد عباسی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر میکس زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۸.۵۳۱ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند. در این رقابت نمایندگان تایلند، ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال شدند.

الناز شفعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۹.۶۷۱ دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و مدال طلا بر گردن آویختند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و تایلند صاحب مدال نقره و برنز شدند.

تیم کایاک چهار نفره مردان ایران با ترکیب عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار، امیررضا برزگر و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال ۵۰۰ متر با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان، هند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۲۶.۴۷۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال طلا و برنز شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در مسابقه فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، تایلند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۱.۵۸۳دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شد. نمایندگان قزاقستان و ویتنام صاحب مدال طلا و برنز شدند.

این مسابقات عصر امروز با رقابت نمایندگان کشورمان در رقابت‌های فینال باقی مانده ۵۰۰ و ۲۰۰ متر پیگیری می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ