حضور آگاهانه در انتخابات موجب روی کار آمدن فردی شایسته می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار آبدان گفت: حضور آگاهانه در انتخابات موجبات روی کار آمدن انسان‌های صالح و شایسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم درویشی شنبه شب در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نهضت عظیم امام راحل با پشتوانه مردمی به نتیجه رسید و هر جا مردم وارد میدان شدند موفقیت آمیز بود لذا توجه به مردم و استفاده از این فرصت می‌تواند به توسعه همه جانبه کشور کمک کند.

وی افزود: شرکت در انتخابات حق مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت تکلیف الهی است لذا بر همگان است که در راستای عمل به تکلیف خویش به بهترین نحو ممکن عمل نمایند تا در پیشگاه الهی سربلند و ماجور باشند.

بخشدار آبدان گفت: دشمنان منتظرند ببینند مردم بعد از حادثه‌ای که برای رئیس جمهور رخ داد چگونه عمل می‌کنند. لذا هرچه مشارکت بیشتر باشد ایران عزیز با اقتدار به مسیر خود در رسیدن به اهداف نظام ادامه می‌دهد پ اگر خدای نکرده حضور کم رنگ باشد دشمنان جری تر خواهند شد.

بخشدار آبدان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد، قطعاً این گونه خواهد بود و هشت تیر در تاریخ به جهت حضور حداکثری مردم ماندگار خواهد شد.

درویشی گفت: جهان منتظر نظم نوینی است و حوادث اخیر نشان داد که این نظم در حال شکل گیری است که دولت چهاردهم می‌تواند موجب پیشرفت اهداف نظام و بالا بردن جایگاه ایران در این نظم جهانی شود لذا در انتخابات پیش رو یکی از مهمترین راهبردهای دشمن جلوگیری از تکرار دولت شهید رئیسی است لذا برای این کار به هر ترفندی دست خواهد زد.

وی در خصوص انتخاب اصلح گفت: امامین انقلاب ملاک‌ها و شاخص‌ها را برای ما ترسیم کرده اند که مهمترین آنها دینداری، توجه به استقلال کشور، معتقد به مبارزه جدی با فساد، به فکر عزت و پیشرفت کشور و مردم باشد، شجاع، مؤمن و وظیفه شناس باشد، در مقابل دشمن سر سخت باشد و احساس ضعف نکند، دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد و شب روز در جهت خدمت به مردم نشناسد.

وی بیان داشت: حضور آگاهانه موجبات روی کار آمدن انسان‌های صالح و شایسته خواهد شد و همه وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ