شهادت رییس جمهور فصل مهمی را از انقلاب اسلامی رقم زد

اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم شهادت رئیس جمهور، گفت: شهادت آیت الله رئیسی در راه خدمت، فصل مهمی از انقلاب اسلامی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی شامگاه شنبه در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: نعمت زندگی در حکومت اسلامی سعادت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، لذا باید برای اعتلای آن تلاش کنیم.

وی به دیدگاه امام علی (ع) در مسئله حکومت و حاکمیت اشاره کرد و افزود: بسیاری از بزرگان درگذشته آرزوی این را داشتند که در حکومت اسلامی زندگی کنند، چرا که در این حکومت توان مردم در جهت تعالی و در بودن مسیر الهی صرف می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، ادامه داد: یازده تن از امامان معصوم (ع) شهید راه دین شدند تا حکومت اسلامی برقرار بماند.

شعبانی با بیان اینکه امروز پرچم منقش به نام امیرالمومنین (ع) در بلندترین نقطه شهر کرمانشاه برافراشته شد، بیان کرد: برافراشته شدن این پرچم به این معنا است که هرکس نگاه و دیدگاهش این پرچم است باید در همه عرصه‌های زندگی نگاهش علوی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: شهادت شهید جمهور همه ملت ایران اسلامی را بسیار غم بار کرد، اما این ضایعه سبب شد که وارد یک عرصه جدید و فصل مهمی از انقلاب اسلامی شویم که همان فصل انتخابات است.

شعبانی تصریح کرد: امروز همگان وظیفه داریم برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده که مردم ایران عزتمند زندگی کنند اما این عزتمند زندگی کردن نیاز به استمرار و دوام دارد و این دوام با حضور مردم امکان پذیر است.

به گفته وی، زمانی تفکر دین و امام زمانه می‌تواند در حکومت اسلامی جاری و ساری باشد که مردم پای کار حکومت باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان کرد: در این انتخابات وظیفه رساندن ۲ پیام را بر عهده داریم و آن پیام امیدآفرینی برای کسانی که چشم امیدشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دیگری پیام یأس و ناامیدی به دشمنان این نظام است.

شعبانی با تاکید بر اینکه روز انتخابات روزی است که دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: هر کس که دلش برای فرهنگ امیرالمومنین (ع) و گفتمان علوی می‌تپد باید پای کار ثمره نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم فقط شعار علی دوستی بدهیم و پای فرهنگ علوی نباشیم، خاطر نشان کرد: آنچه که در مکتب امامان معصومین (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفته‌ایم این است که همه وجودمان وقف دین باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ