حسینی: مقابل مس همه اتفاقات بد برای ما افتاد

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است در دیدار تیمش برابر مس رفسنجان، همه اتفاقات بد فوتبالی برای تیمش رخ داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که به شکست تیم اراکی انجامید، اظهار داشت: در این مسابقه همه اتفاقات بد برای ما افتاد. یک گل به حریف هدیه دادیم و نظم تیمی ما به هم خورد. در ادامه بهتر شدیم و فرصت‌های خوبی ساختیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در نیمه دوم فشار بیشتری وارد کردیم و به گل رسیدیم. یکی دو موقعیت خیلی خوب نصیب ما شد که می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم. بهترین پنالتی‌زن ما نتوانست پنالتی خودش را تبدیل به گل کند که این اتفاقات در جام حذفی زیاد می‌افتد. مهم این بود که بچه‌ها تمام انرژی خودشان را برای شادی هواداران گذاشتند، اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی آلومینیوم با تمجید از گلزن جوان تیمش یعنی ابوالفضل قنبری خاطرنشان کرد: داشته‌های ما همین بازیکنان بودند که تلاش کردند بهترین کیفیت خودشان را در زمین ارائه کنند. آن جوان 19 ساله هم در زمین گل زد. تلاش کردیم از نیروهای خودمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

حسینی در مورد اینکه آلومینیوم در غیاب شروین بزرگ نتوانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه مس به وجود بیاورد، بیان کرد: وقتی در نیمه اول هم بازیکن قدبلند نداشتیم، موقعیت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم. این بازیکن در نیمه دوم در هیچ موقعیتی قرار نگرفت و لیموچی و کاظمیان در موقعیت بودند.

وی درباره اشتباه منجر به گل احمد گوهری تصریح کرد: این اتفاق برای دروازه‌بانان می‌افتد و همین دروازه‌بان، دو پنالتی پرسپولیس را مهار کرد. بهتر است دنبال مقصر نباشیم. پس از یک بازی برابر و شکست در ضربات پنالتی، درست نیست شکست را به گردن کسی بیندازیم. وقتی آمدیم، آلومینیوم هیچ دروازه‌بانی نداشت و نمی‌توانیم بازیکنان جدید را مقصر بدانیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا لیست بازیکنان موردنظر خود را به مدیران باشگاه ارائه کرده است یا خیر، گفت: کنکور نیست که برنامه بدهیم! این داستان‌ها حرف‌های کلیشه‌ای هستند. من هم می‌توانم لیستی بلندبالا بدهم و بگویم این بازیکنان را بگیرید. آیا باشگاه می‌تواند همه آنها را جذب کند؟ باید پیش‌فصل شروع شود تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ