مرفاوی: نکونام نمره قبولی گرفت؛ نیاز به تغییر کادر فنی نیست

اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، مدیران این باشگاه نباید تغییری در کادر فنی آبی‌پوشان ایجاد کنند.

- اخبار ورزشی -

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده گفت: در حال حاضر هلدینگ خلیج فارس مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار دارد و طبیعتاً آنها تصمیم‌گیرنده هستند، ولی ایجاد ثبات در کادر فنی می‌تواند تأثیرگذار باشد. استقلال فصل گذشته در بحث مدیریتی فراز و نشیب زیادی داشت و اختلافات زیادی بین مدیرعامل و جواد نکونام به وجود آمد که این مشکلات اصلاً برای استقلال خوب نبود، ولی با این حال تیم نتایج خوبی گرفت.

 

وی در واکنش به برخی انتقادها از سبک بازی استقلال و رفتارهای سرمربی این تیم تصریح کرد: درباره مسائل فنی باید بگویم که هر مربی تفکرات خودش را دارد و شما دیدید که فرهاد مجیدی هم در اکثر بازی‌ها با کمترین اختلاف گل برنده می‌شد، اما تیمش در نهایت به قهرمانی رسید. به نظر من نکونام از لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته است و فقط یک امتیاز از پرسپولیس کمتر گرفت. او در استقلال نمره قبولی گرفت، ولی این طبیعی است که برخی مسائل و حاشیه‌ها باید از بین برود. برخی مسائل هم مربوط به استراتژی رسانه‌ای بود که کادر فنی استقلال در نظر می‌گرفت.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: استقلال در این سال‌ها چوب بی‌ثباتی در مدیریت و کادر فنی را خورده است و من فکر می‌کنم که مدیران هلدینگ خلیج فارس باید نکونام و کادرش را حفظ کنند. از طرفی معتقدم کادر فنی استقلال باید کمترین تغییر را در بین بازیکنان ایجاد کند و مهم این است که با چند خرید خوب نقاط ضعف تیم برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ