سرمربی سپاهان: هواداران عامل اصلی پیروزیمان بودند

اقتصاد ایران: اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هواداران ما در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان جو خوب و درستی بوجود آوردند و عامل اصلی پیروزیمان بودند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ژوزه مورایس شامگاه شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان در نیمه ‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار کرد: این بازی را باید می بردیم، همه بچه ها یک تیم بودند.

وی با بیان اینکه حریف خوبی داشتیم که با قصد برد به اصفهان آمدند و می خواستند مانند ما به فینال برسند، افزود: گل گهر زندگی را برای ما سخت‌تر و برد را برای ما مهمتر کرد، البته از جو پایان مسابقه و درگیری ها متاسفم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: بازی جوانمردانه چه وقت برد چه باخت ضروریست، اما بازیکنان ما می توانستند از تنش ها بجای تشدید آن جلوگیری کنند.

مورایس گفت: پس از گل دوم ما، موقعیتی از تیم حریف ندیدم، ما در بالای زمین پرس کردیم و باید جمع و فشرده می ایستادیم زیرا در آن لحظات مدیریت مهم بود.

وی یادآور شد: گل گهر تیم ساده ای نبود، اگرچه مسابقه نیمه نهایی بود اما به یک فینال شباهت داشت و همین امر انگیزه سپاهان را افزایش داد.

سرمربی سپاهان با تبریک به مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا افزود: همه تیم ها از جمله مس، سپاهان را بخوبی می شناسند ما از فردا برای فینال برنامه ریزی خواهیم کرد و هواداران باید بجای محرم، حامی سپاهان باشند.

مورایس گفت: نویدکیا قصد اثبات کردن خود را دارد و و کار ما سخت است، آن تیم به هیچ وجه بازی را به آسانی واگذار نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، سپاهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد گل گهر عبور کرده و پس از ۱۱ سال به فینال جام حذفی صعود کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ