پهپادهای کامیکازه؛ کابوس بزرگ ارتش اسرائیل

اقتصاد ایران: حزب الله در پاسخ به رجز خوانی مقامات صهیونیست، حملات هوایی به مواضع ارتش رژیم در شمال فلسطین اشغالی را تشدید کرده است. سامانه های دفاع هوایی رژیم اسرائیل نه تنها مانع این حملات نبوده اند بلکه بارها توسط پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفته اند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان از 8 اکتبر در همراهی با مقاومت اسلامی حملات به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرد و این حملات بطور ویژه بر دستگاه اطلاعاتی و تجهیزات راداری صهیونیست‌ها در این مناطق متمرکز بود. تاثیر این حملات هدفمند در هفته‌های اخیر پس از ناکامی سامانه‌های گران‌قیمت رژیم صهیونیستی در مقابله با پهپادهای حزب‌الله  آشکار شد و در رژیم همه بر موفقیت حزب‌الله در منهدم‌کردن سامانه پدافند هوایی با استفاده از پهپادهای انتحاری اتفاق نظر دارند.

 

.

 

در همین زمینه سرهنگ «عمر معربونی»، کارشناس مسائل نظامی لبنانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در جنوب لبنان تاکید کرد: هدف‌گیری پهپادها تکمیل پروسه فلج کردن دشمن هم در حوزه دفاعی و هم در حوزه تهاجمی است، حزب‌الله نیز در همین راستا، از موشک‌های پدافند هوایی استفاده کرد که تا به حال ویژگی‌های آن را آشکار نساخته بود.

حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , ارتش رژیم صهیونیستی , لبنان ,

وی افزود: پهپادها سلاح فعال و تأثیرگذاری هستند که پیش از این کارآمدی خود را به اثبات رسانده‌اند. به همین دلیل حزب‌الله به استفاده بیش از بیش از این سلاح برای از بین بردن توان و قدرت اسرائیل و همچنین ارسال پیام‌های چند منظوره از جمله تمرکز و استقرار نظامیان دشمن در نزدیکی مرزهای لبنان روی می‌آورد.

صرف نظر از اقدام حزب‌الله در سرنگونی پهپادهای صهیونیستی، پهپادهای انتحاری و تهاجمی مقاومت اسلامی لبنان به کابوس بزرگ ارتش ‌اسرائیل مبدل شده‌اند، به نحوی که صهیونیست‌ها به ناتوانی در مواجهه با آن‌ها و جلوگیری از رسیدن پهپادهای مقاومت به اهداف‌شان در سرزمین‌های اشغالی اذعان می‌کنند. آخرین عملیات از این دست، حمله به تجمع نظامیان اسرائیلی در شهرک کوش در الجلیل غربی بود که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از این نظامیان شد. 

حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , ارتش رژیم صهیونیستی , لبنان ,

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به‌کار می‌برد تا با جنگنده‌هایش با پهپادهای حزب الله مقابله کند، اما در عمل به نظر می رسد آنها در تحقق این هدف ناکام باقی مانده اند. در مقابل حزب الله به استفاده بیشتر از این پهپادها روی می‌آورد و افزون بر آن پهپادهای پیشرفته اسرائیلی را با پدافند هوایی‌‌اش هدف قرار می‌دهد. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ