۲ خودرو ویژه کادیلاک به مناسبت مسابقات ۲۴ ساعته لمانز به‌نمایش درآمدند

اقتصاد ایران: کادیلاک دو نسخه‌ی خاص و تولید محدود CT5-V و CT4-V را برای ادای احترام به میراث خود و مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز رونمایی کرد.

هم‌زمان با برگزاری مسابقات ۲۴ ساعته لمانز، شرکت کادیلاک دو نسخه‌ی ویژه‌ی CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Pataud را برای ادای احترام به سابقه‌ی درخشان خود در این مسابقات رونمایی کرد.

طراحی سفارشی و رنگ‌بندی‌های جدید و نشان نسخه‌ی تولید محدود از ویژگی‌های دو خودرو جدید کادیلاک هستند. CT5-V Blackwing Le Monstre از خودرو مسابقه‌ای کادیلاک در سال ۱۹۵۰ با همین لقب الهام گرفته شده است.

نمای بیرونی این خودرو با رنگ خاص خاکستری براق Magnus Metal Frost و تزیینات فیبر کربنی آبی Stormhawk Blue پوشانده شده است. در داخل کابین شاهد تزیینات آبی و شماره تاریخی 2 هستیم که روی پشتی صندلی‌ها و رکاب‌های درِ خودرو حک شده است.

نمای سه رخ کادیلاک CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Petaud نسخه‌ مسابقات لمانز
نمای داخلی کادیلاک CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Petaud نسخه‌ مسابقات لمانز
نمای داخلی کادیلاک CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Petaud نسخه‌ مسابقات لمانز

عبارت‌های Le Monstre و 75 Years نیز در هر گوشه‌ی کابین حک شده‌اند. زیر کاپوت این هیولای زیبا، پیشرانه‌ی قدرتمند ۸ سیلندر سوپرشارژدار ۶٫۲ لیتری با ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت قرار دارد.

CT4-V Blackwing Petit Pataud نیز از اولین حضور کادیلاک در مسابقات لمانز در سال ۱۹۵۰ الهام گرفته شده و نام آن برگرفته از خودرو مسابقه‌ای Series 61 با همین لقب است.

CT4-V Blackwing Petit Pataud رنگ‌بندی مشابهی با مدل CT5-V در بیرون خودرو دارد؛ اما با این تفاوت که از شماره‌ی تاریخی 3 و چرم مشکی در داخل کابین بهره می‌برد. این خودرو به موتور ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری توربو دوگانه با ۴۷۲ اسب‌بخار قدرت مجهز شده است.

مقالات مرتبط
  • کادیلاک ابرخودرو می‌سازد
  • خودرو کادیلاک Vistiq رونمایی شد؛ باابهت و گران‌قیمت

هر دو خودرو خاص کادیلاک نشان‌هایی درون کابین دارند که تعداد محدود تولید آن‌ها را یادآورد می‌شود. تنها ۱۰۱ دستگاه از CT5-V و ۵۰ دستگاه از CT4-V تولید خواهد شد. کادیلاک هنوز قیمت نهایی این دو نسخه‌ی ویژه را اعلام نکرده است؛ اما قیمت پایه‌ی CT5-V Blackwing برای سال ۲۰۲۵ از حدود ۹۵,۰۰۰ دلار و CT4-V Blackwing از ۶۳,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ