فعالیت‌های مردمی در استان بوشهر به صورت هدفمند حمایت می‌شود

اقتصاد ایران: گناوه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های مردمی در استان بوشهر به صورت ویژه و هدفمند حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری عصر شنبه در نشست با فرماندار گناوه گفت: شهید آیت الله رئیسی می‌تواند دانشگاهی برای تربیت کارگزار در نظام اسلامی باشد و ایشان پس از شهادت نیز برای انقلاب اسلامی مفیدتر و برای دشمن بسیار خطرناک‌تر از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی دارای کارنامه درخشان سه سال خدمت با ویژگی‌های بی بدیل است، گفت: توفیقی برای همه ما مسئولان است که در زمان مسئولیت ایشان تصدی خدمتی را برعهده داشتیم و در این برهه از زمان مدال نوکری مردم را بر سینه زدیم.

حجت الاسلام قادری با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی ادامه داد: پیرامون تبلیغات اسلامی جدای بیانات متعددی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دوره تحول داشته‌اند، دو بیان پیرامون وظایف سازمان بیان یکی در حکم ریاست سازمان و دیگری دیدار ۱۴۰۰ بود و اقداماتی لازم برای اجرا را پیش روی ما قرار دادند که چراغ راه همه ما است.

فعالیت‌های میدمی در استا نبوشهر به صورت هدفمند حمایت می‌شود

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری غایت تمامی اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی را به میدان آوردن مردم در کارزار تمدنی انقلاب اسلامی بیان فرموده‌اند که این فضا در انقلاب اسلامی شکل گرفته و به پیش می‌رود و به قله نزدیک است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تبلیغات اسلامی با قوی‌ترین ظرفیت‌های در اختیار از جمله مساجد، هیأت‌های مذهبی، فضاهای قرآنی کشور، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی و سایر مجموعه‌های مردمی عمل کننده در میدان در تلاش برای راهبری مردمی است تا در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری اقدام شود.

حجت الاسلام قادری ادامه داد: پشتیبانی از این مجموعه و جریان مردمی بسیار حائز اهمیت و وظیفه اصلی است و سازمان تبلیغات تلاش کرده تا از اقدامات مردمی به صورت هدفمند پشتیبانی شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان تبلیغات طی سه سال دولت سیزدهم در شهرستان گناوه گفت: پیگیری‌ها و دغدغه فرماندار شهرستان گناوه در جذب اعتبارات تخصیصی به اداره تبلیغات اسلامی و توجه ویژه به راهبری مجموعه‌های مردمی نظیر مساجد، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی و مجموعه‌های مردمی عمل کننده در میدان و در حوزه فرهنگ دینی قابل تقدیر است و ما وظیفه خود دانستیم تا از این اقدامات تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود این حمایت و پشتیبانی در راستای انجام فعالیت‌های تبلیغی و دینی مجموعه مردمی تداوم داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ