انجام ۴ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/ ۵نفر دستگیر شدند

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: پنج متهم در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امروز چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: سه سارق و دو قاچاقچی سیگار و گازوئیل دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی سارق به عنف در میامی دستگیر شد، افزود: خانم پنجاه ساله برای رفتن به محل کار خود سوار خودرو پژو پارس شد که میانه راه راننده با تهدید چاقو انگشتر، گوشواره و گردنبند طلا خانم پنجاه ساله را سرقت و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پلیس کمتر از ۴۸ ساعت خودرو و مالک را شناسایی و سارق را دستگیر کرد، ابراز داشت: از مخفیگاه متهم اموال سرقتی نیز کشف شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه دو سارق هنگام سرقت زردآلو از باغات شاهرود دستگیر و به انجام هفت فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: روز گذشته نیز در عملیات دیگری دو سارق باغات این شهر به دام پلیس افتادند.

وی از کشف ۴۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال از خودرو عبوری شهرستان سرخه خبر داد و افزود: خودرو ایسوزو توقیف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه کشفیات این خودرو شامل ۳۶۰ عدد تنباکو غیر بهداشتی، ۴۳ هزار نخ انواع سیگار، لوازم خانگی و کشاورزی قاچاق بود، ابراز داشت: راننده قصد انتقال محوله در پوشش بار مجاز به تهران را داشت که در سرخه زمین گیر شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه هزار لیتر سوخت قاچاق از یک خودرو تانکر عبوری محور مواصلاتی میامی کشف شد، تصریح کرد: راننده محموله را از شهرستان همجوار بارگیری و قصد انتقال به یکی از روستاهای میامی را داشت که با هوشیاری مأموران از حرکت ایستاد.

وی بابیان اینکه محموله به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده شد، افزود: متهم دستگیر و تانکر توقیف شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ