بازی‌های بریکس-کازان؛ وزنه‌برداران کارگری از کسب مدال بازماندند

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- نماینده‌های وزنه‌برداری کارگری کشورمان با قرارگرفتن در جایگاه چهارمی و ششمی از کسب مدال در بازی‌های بریکس به میزبانی روسیه بازماندند.

جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تایید رتبه چهارمی و ششمی ۲ نماینده وزنه‌برداری کارگری ایران در بازی‌های بین‌المللی بریکس به میزبانی کازان گفت: سجاد کریمی در وزن ۷۳ کیلوگرم در جایگاه ششم و علی محمدی در وزن مثبت ۱۰۲ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

بازی‌های بریکس-کازان؛ وزنه‌برداران کارگری از کسب مدال بازماندند

وی همچنین در خصوص روادید کاروان اعزامی ایران به مسابقات جهانی کارگری به میزبانی ایتالیا نیز گفت: قرار است برای مسابقات جهانی ورزش کارگری ۱۰۲ ورزشکار(۱۴ زن و ۸۸ مرد) به شهر کاتانیای ایتالیا اعزام شوند. در بخش مردان ورزشکاران قرار است در رشته‌های بسکتبال سه‌نفره، فوتبال ۵ و ۷ نفره، تنیس روی میز، دارت و دوومیدانی و در بخش زنان نماینده‌های کشورمان در رشته‌های دوومیدانی، دارت و تنیس روی میز اعزام شوند.

رمضی افزود: با توجه به سطح بالای این مسابقات، پیش‌بینی مدالی و جایگاهی برای کاروان ایران نامشخص است. البته با توجه به جذابیت و تعدد شرکت‌کنندگان، کسب موفقیت در رشته‌های مدال‌آور، دور از ذهن نخواهد بود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: سفارت ایتالیا در کشورمان در ۲ نوبت اقدام به پذیرش مصاحبه و تحویل مدارک از تمامی ورزشکاران کاروان کرد و به احتمال زیاد فردا نیز روادید کاروان ورزشی کشورمان صادر خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها احتمال عدم صدور ویزا برای برخی از نفرات کاروان کشورمان وجود دارد.

رمضی اضافه کرد: پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری اول تا ۶ تیر در ایتالیا برگزار خواهد شد که در صورت صدور روادید از سوی کشور میزبان، کاروان ورزشی ما روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد به کشور ایتالیا اعزام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ