فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را باید جهادگر خواند

اقتصاد ایران: همدان-معاون سیاسی استاندار همدان گفت: باید فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را جهادگر خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رضانیا ظهر شنبه در آئین اختتامیه ششمین مرحله جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی همدان، اظهار داشت: به نوعی باید فعالان این حوزه را جهادگر نامید؛ چرا که هرکس در عرصه مقابله با دشمن فعالیت می‌کند جهادگر است و نباید از این مفاهیم به راحتی عبور کنیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، افزود: نباید بگذاریم داغ شهدای خدمت سرد شود، این یادگار به جا مانده از شهدای کربلا جاویدان و هیچ وقت سرد نمی‌شود.

معاون سیاسی استاندار همدان گریزی به فضای انتخاباتی کشور انداخت و گفت: شهید سلیمانی با بیان این نکته که «جمهوری اسلامی حرم است»، تمامی ساختارها و شاخصه‌های سیاسی کشور را شکست و یک مکتب و ساختار ارائه داد که برای عملیاتی شدن این شاخص الگویی می‌خواستیم که به سخنان شهید رئیسی معنا دهد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی با ورود به این عرصه و با ارائه الگوی جدید باعث شد شاخص‌های کشور به فضای اصلی خودش برگردد و مکتب شهید سلیمانی را اجرا کرد.

رضانیا تصریح کرد: باید این الگوی سیاست مداری و و خدمت صادقانه برای مردم را برای همگان تشریح کنیم، چرا که عده‌ای در حال اعتبارزدایی از این الگو هستند و نمی‌توانند طاقت بیاورند.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی، عنوان کرد: شما فعالان این عرصه خیلی باید مراقبت کنید و جلوی آن‌ها که می‌خواهند قداست شهدای خدمت را بشکنند بگیرید.

معاون سیاسی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و امروز از برکت خون شهدا و ایثارگران ایران اسلامی مقتدرانه ایستاده است، امروز نیز جهادگران این نظام هنوز در برابر همه طوفان‌های سهمگین دشمنان ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: نگذارید به این الگو و اخلاق سیاسی خدشه‌ای وارد شود، دشمنان دیگر نمی‌گویند تحریم انتخابات بلکه به دنبال اعتبارزدایی افراد هستند. همه این ۶ نفر نامزد انتخاباتی عضو خانواده نظام هستند، اهالی رسانه نیز وظیفه ترغیب مردم به افزایش مشارکت و آگاهی دادن برای انتخاب اصلح را دارند.

رضانیا با اشاره به پیشرفت هوش مصنوعی، تصریح کرد: دشمن با استفاده از هوش مصنوعی در حال تلاش برای مسموم کردن فضای انتخابات است و شما جهادگران این عرصه با معرفی مسیر درست نباید اجازه این کار را دهید.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی بدون حمایت از فردی خاص به وظایف خود عمل می‌کنند، متذکر شد: با تدبیر شورای نگهبان از همه احزاب در این انتخابات نامزد شده‌اند و افکار سنجی‌ها خبر از افزایش نرخ مشارکت در انتخاب را می‌دهد.

رضانیا» گفت: به نوعی باید فعالان این حوزه را جهادگر نامید؛ چرا که هرکس در عرصه مقابله با دشمن فعالیت می‌کند جهادگر است و نباید از این مفاهیم به راحتی عبور کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ