تشکیل هیئت رییسه شورای هیئات مذهبی استان قزوین در حوزه بانوان

اقتصاد ایران: قزوین- مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قزوین از تشکیل هیئت رییسه شورای مداحان بانوان، مدیران هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان در استان قزوین خبر داد.

جواد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات اولین دوره شورای هیئات مذهبی در حوزه بانوان هم‌زمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه شورای بانوان و شورای مداحان هیئات مذهبی برای اولین بار در سه رده شکل گرفته است، افزود: رده اول نخبگانی است که پیشکسوتان و بزرگان عرصه مداحی و مدیریت هیئات حوزه بانوان به‌صورت استانی با همفکری مدیرکل تبلیغات و تشکل‌های دینی انتخاب شدند.

مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه در رده دوم مجمع شهرستانی است که از بین فعالین مداحی و مدیران هیئات بانوان در شهرستان انتخاب شدند، بیان کرد: از این مجمع با رأی اعضا ۵ نفر به‌عنوان شورای مداحان بانوان، مدیران هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان شهرستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امروز شنبه از میان روسای هیئت‌های شهرستانی، هیئت رییسه استان نیز انتخاب و تشکیل شد.

نظری تأکید کرد: با انتخاب اعضا که روسای شورای مداحان بانوان، مدیران هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان شهرستان‌ها بودند خانم زهره محمدزاده به‌عنوان رییس، مریم روشن نائب رییس و عشرت صالحی به‌عنوان دبیر استان انتخاب شدند.

وی در پایان یادآور شد: ساماندهی و نظارت بر عملکرد مداحان و روضه‌ها و هیئات مذهبی بانوان، ارتقا و توانمندسازی این قشر و اعطای مجوز فعالیت برای مداحان و هیئات مذهبی بانوان از جمله اهداف تشکیل این شورا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ