انتخابات اولویت مهم است/ حمایت از گشت ارشاد مسوولان

اقتصاد ایران: نور - نماینده ولی فقیه در مازندران انتخابات را اولویت مهم بیان کرد و گفت: برای مشارکت مردم در این حماسه بزرگ و حساس تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نور، اظهار کرد: موضوع مسجد و نماز در کشور اسلامی به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب بسیار مهم است و به فرموده حضرت امام راحل این انقلاب برآمده از مساجد و حسینیه‌ها است و باید مساجد ما کم مشکل‌تر و بارونق‌تر باشند.

وی افزود: ما شیعیان هزار و ۴۰۰ سال تمام تشکیلات دینی، فرهنگی و مذهبی خودمان را با مردم پیش بردیم و پایگاه علما هم مسجدها بوده است.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: روحانی و امام جماعت، سازمان تبلیغات، هیأت امنا، اداره اوقاف، پایگاه‌های بسیج خواهران و آقایان، کانون‌های فرهنگی مساجد، فرهنگ و ارشاد متکفل امور مساجد هستند و در کنار آن تشکیلاتی به نام امور مساجد در مازندران تأسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید به سمت کم کردن مشکلات به‌ویژه در خود مسجد شد و گفت: مسجدی که در درون خودش مشکل دارد چگونه می‌تواند محله مهدوی پیاده و اداره کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ورود میراث فرهنگی به یک مسجدی که قدمت پیدا کرده به‌معنای تعطیل شدن نماز و امورات فرهنگی نیست.

این مسئول مسئله امر به معروف و نهی از منکر را هم یک مسئله فردی و هم جمعی یعنی هم مردم و هم حکومت دانست و عنوان کرد: زمینه‌های رواج خوبی‌ها و کاهش منکرات باید فراهم شود و طرح رئیس جمهور شهید فقید با عنوان «گشت ارشاد مسئولان» خوب است و به موازات حمایت از طرح نور از گشت ارشاد مسئولان هم حمایت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما انتخابات است و باید برای اینکه این عملیات و حماسه بزرگ به نحو احسن تلاش کنیم، گفت: فضای تسالم و رفاقت هم برپا باشد و نامزدها در رقابت از تخریب پرهیز کنند تاحضور حداکثری اتفاق افتد.

آیت الله محمدی لائینی در پایان یاد و خاطره شیخ فضل الله نوری، شهید عباسعلی ناطق نوری و دیگر شهدای شهرستان نور و مناطق اطراف را گرامی داشت.

در این نشست حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده امام جمعه نور به عنوان رئیس امر به معروف و نهی از منکر نور معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ