تعدیل دستورالعمل حرایم بهداشتی اماکن دامی با اقدام وزارت جهاد کشاورزی

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری، اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی در اقدامی شایسته با تعدیل دستورالعمل حرایم بهداشتی اماکن دامی و صنایع وابسته، ۱.۲ میلیون هکتار زمین‌های مستعد کشور را مهیای سرمایه‌گذاری‌های جدید کرده است.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی در نامه‌ای به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری نوشت: وزارت جهاد کشاورزی در اقدامی شایسته با همراهی هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار، اساتید برجسته دامپزشکی کشور و اتحادیه‌های دامی، «دستورالعمل حرایم بهداشتی اماکن دامی و صنایع وابسته را در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تداوم تولید بهینه» با اولویت واحدهای با حساسیت کمتر تعدیل کرده است که در نتیجه آن بخش بزرگی از ۱.۲میلیون هکتار زمین‌های مستعد کشور که تا پیش از این امکان بهره‌برداری از آن مقدور نبود؛ مهیای سرمایه‌گذاری‌های جدید شدند و شرایط مربوطه نیز در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده و مبنای عمل قرار گرفته است.

در همین راستا به توصیه سازمان دامپزشکی کشور و اساتید دانشکده دامپزشکی، حرایم واحدهای با حساسیت بیشتر مانند صنعت طیور، آبزی‌پروری‌ها، مراکز اصلاح نژادی دامی و مراکز راهبردی آبزیان تغییر نکرده است.

خاطرنشان می‌شود؛ یک‌چهارم سرمایه‌گذاری‌های ناموفق بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در هفت سال گذشته به دلیل شرایط دستورالعمل یاد شده موفق به دریافت مجوز نشده بودند.

در اجرای توصیه رئیس جمهور شهید، نهضت مقررات‌زدایی و حذف موانع تولید و سرمایه‌گذاری در کشور تا آخرین فرصت خدمت این دولت، ادامه خواهد داشت و دعای خیر تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور نصیب شهدای خدمت خواهد شد.

تعدیل دستورالعمل حرایم بهداشتی اماکن دامی با اقدام وزارت جهاد کشاورزی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ