عملیات عمرانی پل روگذر «شهدای قراملک» به پیشرفت ۶۳ درصدی رسید

اقتصاد ایران: تبریز-شهردار تبریز از پیشرفت ۶۳ درصدی عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای قراملک» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار صبح امروز در بازدید از روند اجرای تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک اظهار کرد: از امروز ۲۶ خرداد نصب قطعات سگمنتال ضلع شرقی پل آغاز شده و جانمایی قطعات این ضلع تا ۱۰ روز به اتمام می‌رسد.

هوشیار ادامه داد: کوله‌های ضلع شرقی این تقاطع تولید شده و به زودی نصب خواهد شد و پس آن نیز در اسرع وقت نصب قطعات بتنی ضلع غربی پل آغاز می‌شود.

وی ضمن اعلام اینکه ۷۰ درصد قطعات بتنی پل تولید شده، افزود: این پل روگذر به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر در حال احداث بوده و تنها ۸۰ قطعه سگمنتال بتنی برای اتمام پل باقی‌مانده است که تاکید ما سرعت بخشیدن به عملیات و تولید روزانه سه قطعه بتنی است به طوری که در ۲۰ تیر عملیات تولید قطعات بتنی پایان می‌یابد.

شهردار تبریز با هدف تسریع عملیات اجرایی، دستورات لازم برای تأمین مالی این پروژه را صادر کرد و گفت: با اتمام و بهره برداری از این روگذر شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

هوشیار ضمن پوزش از شهروندان فهیم تبریز به جهت تأخیر پیش آمده در افتتاح این پروژه بیان کرد: به سبب واقع شدن لوله اصلی گاز شهری در محل این پروژه و تأخیر جابجایی آن در زمستان سال گذشته، بهره برداری پروژه از زمانبندی عقب مانده است.

وی همچنین انتقال تکنولوژی احداث پل سگمنتال برای اولین بار در تبریز، راه اندازی کارخانه تولید قطعات سگمنتال بتنی این تکنولوژی توسط خود شهرداری و اجرای عملیات عمرانی پروژه طی مدت تقریباً هشت ماه را نشانگر توانمندی عمرانی مطلوب مجموعه‌های شهرداری تبریز دانست.

شهردار تبریز در پایان تصریح کرد: با تلاش‌های تمامی دست اندر کاران، عملیات عمرانی پروژه تسریع یافته و بزودی زیر بار ترافیکی می‌رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ