توسعه زیرساخت‌های بندری منجر به تقویت پدافند غیرعامل می‌شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: توسعه زیرساخت‌های بندری، تقویت پدافند غیرعامل و امنیت ملی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در جمع مدیرکل، معاونان، مدیر بندر غرب و جمعی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، نقش پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی را در نهادینه کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب پیرامون توسعه دریا محور تعیین‌کننده دانست و افزود: استان هرمزگان باید در تحقق اقتصاد دریا پایه و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب پیشگام باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بکر دریا و سواحل در توسعه فرهنگ دریا پایه و فرهنگ ساحل‌نشین در استان هرمزگان بسیار اثرگذار خواهد بود در حالی که این مهم هنوز آنچنان که باید مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار نگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه در کنار توسعه اقتصاد دریا محور باید از فرصت دریا به نفع توسعه فرهنگ عمومی مناطق ساحل‌نشین استفاده کرد، توجه به معیشت جامعه محلی و تقویت منافع و انگیزه‌های آنان بخشی از برکات توسعه اقتصاد دریا پایه دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اثرگذاری فرهنگ ساحل نشینی بر توسعه اقتصاد دریا پایه بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای در اقتصاد دریا پایه تاکید کرد.

به گفته وی احداث و توسعه بنادر کوچک و بزرگ با رویکرد توسعه اقتصادی و در نظر گرفتن منافع ساحل‌نشینان خبرهای خوبی است؛ ضمن اینکه توسعه جمعیت در سواحل، گسترش امکانات و زیرساخت‌های بندری، تقویت پدافند غیرعامل، امنیت ملی و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ