قالیباف: برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشتم

اقتصاد ایران: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر امروز در نشست فعالان ستادهای مردمی خود در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام. اگر اراده الهی بر این بود که من خدمتگزار این ملت باشم، با کمک مردم آنچنان کار را مهم رقم می‌زنیم که عزت و منزلت را برای ملت و کشور شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: این تعهد اخلاقی و عملی من به شما است و طبق سنت‌های همیشگی کارها را پیش خواهیم برد. انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای تغییرات و فرصتی برای حل ضعف‌ها و پررنگ کردن نقاط قوت است.

وی ادامه داد: امروز ما مکلف هستیم مسیر شهید رئیسی و برنامه هفتم توسعه را به خوبی دنبال کنیم. مردم باید تصمیم دقیق و کلیدی بگیرند و خدای نکرده تصمیمی نگیریم که عقب‌گرد داشته باشیم و به دهه ۹۰ بازگردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در آغاز شتاب حرکت بودیم و این راه باید با رشد اقتصادی و حل مشکلات کشور تداوم یابد.

قالیباف تاکید کرد: کشور دارای امکاناتی است که می‌توان تحول را رقم زد و شکی در این زمینه نیست.

وی ادامه داد: فساد سایه شوم درخت ناکارآمدی است و وقتی ناکارآمدی هست، تولید فساد را می‌بینیم. ۶ برنامه پنج ساله توسعه کشور ضعیف اجرا شده و کمتر از ۳۰ درصد آن اجرا شده است.

قالیباف بیان کرد: چند ده میلیارد دلار را سالانه حیف می‌کنیم و به درستی استفاده نمی‌کنیم که ناشی از ضعف مدیریت است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کارنامه ۴۵ ساله گذشته بنده در عرصه‌های مدیریتی ضمانتی است که می‌گویم مشکلات را حل می‌کنم و هیچگاه بهانه‌جویی نکردم.

وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها نیاز به تحول و کارآمدی داریم. برای مثال، در اوایل دهه ۸۰ پایه‌های اساسی هوافضا گذاشته شد. در حوزه بازدارندگی و قدرت در مقابل تجاوز دشمن به مرحله‌ای رسیدیم که عملیات وعده صادق مصداق بارز آن است.

قالیباف گفت: در عملیات وعده صادق ظرفیت کشور را نشان دادیم و بسیاری از کشورها حسرت قدرت و اقتدار ما را می‌خورند. البته شرایط اقتصادی کشور زیبنده کشور و مردم نیست و با لطف الهی و با کمک مردم در مسیر آینده و در دولت چهاردهم این برگ زرین را رقم خواهیم زد تا شاهد پیشرفت اقتصادی کشور هم باشیم.

وی اظهار کرد: ما باید توجه کنیم که در جبهه انقلاب نیازمند وحدت هستیم. رقابت بین نامزدها کاملاً طبیعی است اما از همه هواداران خود و فعالان ستادی خواهش می‌کنم که اخلاق را تحت هر شرایطی رعایت کنید. از سوی دیگر زمینه وحدت تا ۸ تیر ماه فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ