بهره برداری سد تنگ سرخ تا پایان سال جاری/شتاب بخشی در دولت سیزدهم

اقتصاد ایران: یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از شاخص ترین اقدامات دولت سیزدهم شتاب بخشی به ساخت سد تنگ سرخ است و این طرح که به نام رییس جمهور شهید نامگذاری شده امسال بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای خدمت در تپه نورالشهدای یاسوج افزود: تلاش می‌کنیم این طرح که به نام شهید رئیسی نام گذاری شده تا زمستان امسال آبگیری شود.

وی با بیان اینکه این طرح که ۱۱ سال نخست آغاز عملیات اجرایی آن تنها ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اکنون در مراحل پایانی ساخت است، گفت: شهیدجمهور در بازدید مهرماه ۱۴۰۰ خود از سد تنگ سرخ تاکید کرد که عملیات اجرایی و ساخت این سد باید سریع‌تر ادامه یابد و با عملی شدن ماده ۵۶ (تسهیلات) از طریق بانک‌ها و افزایش اعتبارات تکمیلی در کوهتاترین زمان ممکن این سد مورد بهره برداری قرار گیرد.

احمد زاده اظهار داشت: اقدامات زیادی برای توسعه کهگیلویه وبویراحمد در سه سال گذشته تاکنون در کهگیلویه وبویراحمد انجام شده اما تزریق اعتبار و شتاب بخشی برای اجرای سد مخزنی تنگ سرخ بی گمان یکی از شاخص ترین اقدامات دولت سیزدهم در این استان است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهو نسبت به مردم و عزت آنان حساس بود، گفت: در سفر دور نخست به استان در بازدید از منطقه تنگ سرخ وقتی مردم برای دیدار با رئیس جمهور تجمع کرده بودند از راننده خواست در کنار مردم توقف کند تا با آنان صحبت کند و عشق در خدمت به مردم از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید جمهور بود.

استاندار افزود: خدمت صادقانه، جهاد و تلاش شبانه روزی و بی وقفه و ارتباط با مردم میراث رئیس جمهور شهید است و این سبک از خدمت باید در دولت آینده نیز حفظ شود.

وی اظهار داشت: تشییع شهدای خدمت، رفراندم همدلی مردم و مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی بوده و حضور مردم کلان شهرها از پایتخت تا مشهد، قم، بیرجند و تبریز نشان داد که هر مسؤولی برای مردم کار کند هموطنان قدرش را می‌دانند.

احمدزاده افزود: تکیه به مردم ایران از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود و ارتباط خوب با کشورهای منطقه و عدم توسل به غرب، آمریکا و اروپا از دیگر ویژگی‌های بارز شهید رئیسی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ