احیای قلب گردشگری قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه چهارانبیا و دولتخانه صفوی قلب گردشگری تاریخی و مذهبی شهر قزوین هستند، گفت: احیای این ظرفیت می تواند شکوفایی گردشگری استان را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر شنبه در آئین امضای تفاهم نامه طرح ساماندهی و توسعه بقعه چهارانبیا و امامزاده صالح (ع) اظهار کرد: حوزه گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی از ظرفیت‌های بی نظیر استان قزوین است که باید احیا شود.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه فاز اجرایی پروژه‌ای است در ۲ سال گذشته پیگیری شده و با هدف افزایش گردشگری در استان قزوین عملیاتی می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه بازدید رئیس جمهور شهید از مجموعه دولتخانه یکی از برنامه‌های مورد تاکید مدیریت استان برای فعال سازی ظرفیت‌های گردشگری در استان بود که با استقبال رئیس جمهور شهید روبرو شد.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی در این بازدید دستوراتی را در رابطه با دولتخانه صفوی صادر کردند که بخش عمده‌ای از آن اجرا شده و بخش دیگر نیز در حال اجرا است.

مقام عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه مجموعه چهارانبیاء و دولتخانه صفوی قلب گردشگری تاریخی و مذهبی شهر قزوین هستند، عنوان کرد: احیای این ظرفیت می‌تواند شکوفایی گردشگری در قزوین را رقم بزند.

وی ادامه داد: احیای دولتخانه نیازمند آزادسازی برخی ساختمان‌ها از جمله دبیرستان پاسداران و مجموعه تختی بود که با دستور رئیس جمهور شهید بخش عمده‌ای از این اقدام نیز انجام شده است.

اعلایی از مرمت مجموعه گراند هتل خبر داد و تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده و پس از چند سال سرمایه گذار مناسب جذب شده و فرایند بازسازی در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: با بازسازی مجموعه گراند هتل در کنار دولتخانه و چهارانبیاء بدون شک ظرفیت فوق العاده ای برای گردشگری به این منطقه اضافه خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ