کمیته امداد کردستان آماده دریافت و توزیع نذورات عید قربان است

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: این نهاد آماده دریافت نذورات و کمک‌های خیران در عید قربان و توزیع آن بین خانواده‌های تحت حمایت است.

رضا طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این نهاد در مناسبت‌های مختلف سال تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کند، عنوان کرد: عید قربان یکی از مناسبت‌های مذهبی است که در این مناسبت خیران نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی سرپرست، بیماران زمین گیر و صعب العلاج و سالمندان می‌باشند و مستحق‌ترین افراد برای دریافت کمک‌های خیران هستند.

طوسی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام عید سعید قربان قرار داریم خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب گوشت قربانی و نذورات با کمک مددکاران این نهاد، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۸ یا شماره گیری کد ۰۸۷#*۸۸۷۷* به نیازمندان اهدا کنند.

طوسی گفت: کمیته امداد کمک‌های خیران را بر اساس نیت اهدا کننده و در محل مورد نظر توزیع و به دست نیازمندان می‌رساند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نذورات و قربانی اهدایی خیران در هر شهرستان و روستا با کمک و همکاری خیران، معتمدین و امامان جمعه و جماعت در بین نیازمندان همان مناطق توزیع خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ