بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح باقری-جانبازان در تیرماه

اقتصاد ایران: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل جایگزین دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده خیابان جانبازان (گلبرگ) تا پایان تیرماه تحویل شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرگزای مهر، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پل دوربرگردان بزرگراه شهید باقری در جنوب خیابان جانبازان (گلبرگ) خبر داد و گفت: تکمیل عملیات احداث عرشه و اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل اجرای هندریل و پیاده‌رو از مهمترین فعالیت‌های پیش‌رو در این پروژه است. این دوربرگردان غیرهمسطح تا پایان تیرماه امسال برای تردد شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌بین این گشایش ترافیکی را زمینه‌ساز ارتقای نقش بزرگراهی بزرگراه شهید باقری به عنوان یک شریان مهم شمالی- جنوبی در شرق تهران عنوان و اضافه کرد: بهره‌برداری از دوربرگردان جنوب خیابان جانبازان علاوه بر «ایمن‌سازی ترددها و روان‌سازی و رفع تداخلات ترافیکی»، «کاهش پیمایش‌های اضافی شهروندان» در شبکه معابر بزرگراهی را به دنبال خواهد داشت.

وی در تشریح روند پیشرفت پروژه مذکور از اتمام عملیات اجرایی شیبراهه، نصب قرنیز و جدولکاری در جبهه شرقی این پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی شیبراهه غربی پل نیز به پایان رسیده و بزودی شاهد نصب قرنیز و اجرای جدول در این بخش خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توسعه عملیات اجرایی در پروژه منتهی‌الیه شمالی بزرگراه شهید باقری نیز خبر داد و گفت: دسترسی‌ها در تقاطع بزرگراه شهید بابایی و شهید باقری، به عنوان یکی از مطالبات مهم ساکنان شرق تهران، کامل می‌شود تا امکان تردد به سمت غرب بزرگراه شهید بابایی از جنوب بزرگراه شهید باقری و همچنین تردد به جنوب بزرگراه شهید باقری از شرق بزرگراه شهید بابایی میسر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ