دشمنان چشم طمع به کشور دوخته اند/ به دنبال کسب مقام و پست نیستم

اقتصاد ایران: قم- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با افزایش تعامل در داخل کشور قدرت خود را تقویت کنیم چرا که دشمنان به این کشور چشم طمع دوخته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان ظهر شنبه در جمع اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در جمع بزرگان حوزه علمیه قم افتخاری برای من است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: زمانی که پیامبر اسلام وارد مدینه شد، دستور داد تا همه با هم برادر باشند و امروز نیز حل مشکلات مردم با دعوا امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید اختلافات را کنار بگذاریم و شرایط کشور را آرام کنیم افزود: باید به گونه‌ای رفتار کرد که اگر مشکلات حل نشدند، لااقل این مشکلات موجود تشدید نشوند.

پزشکیان ادامه داد: در برابر ملت نباید عیب‌های همدیگر را بازگو کنیم و امام علی علیه السلام نیز فرمودند بدترین افراد کسانی هستند که عیوب دیگران را پیدا می‌کنند و به جای پوشاندن، این عیب‌ها را بازگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه دعواها موجب می‌شود تا جوانان از ما روی گردان شوند افزود: باید با افزایش تعامل در داخل کشور قدرت خود را تقویت کنیم چرا که دشمنان به این کشور چشم طمع دارند که این امر مقدمه گفتگو با کشورهای دنیا خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جریان‌های سیاسی و همه طرف‌ها باید کوتاه بیایند و از بد و بیراه گفتن به هم پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم افزود: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند که در این صورت بر اساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه در موضوعات مربوط به زنان و قومیت‌ها باید عدالت را جاری کنیم گفت: مسلمانان همه با هم برادر هستند و نباید با هم دعوا داشته باشند و من اعلام کردم برای کسب قدرت نیامدم.

پزشکیان اضافه کرد: ممکن است انسان اشتباهی داشته باشد، اما قرار نیست روی اشتباه خود بماند.

وی بیان کرد: در زمانی که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بودم در خصوص فساد قصد داشتم قانونی بنویسم اما پس از بررسی دیدیم که قانون وجود دارد اما اجرا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: دولت‌ها برنامه و سیاست‌های خود را نوشته اند که البته باید با عمل همراه باشد در غیر این صورت مردم به حرف مسؤولان گوش نمی‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وارد این عرصه شدم افزود: در این عرصه به دنبال پست و مقام و پول نیستم و سعی دارم تا علم و توانمندی خود را در خدمت به مردم صرف کنم.

وی با اشاره به قانون ۱۶۲ مکرر مالیات بیان کرد: بر اساس این قانون همگان باید دارایی خود را به وزارت اقتصاد اعلام کنند که در این صورت با مشخص شدن دارایی افراد مسی نمی‌تواند برای زمین دیگری سندسازی کند.

پزشکیان تاکید کرد: باید سیستم را درست کرد که در این صورت فساد و رانت قاچاق و زمین خواری رخ نمی‌دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من هزینه‌ای از مردم بابت جراحی نمی‌گیرم و اینکه می‌بینیم مردم مشکلات معیشتی بسیاری دارند شرمنده می‌شوم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ