پاسداشت مکارم اخلاق به ویژه در ایام انتخابات ضرورت دارد

اقتصاد ایران: نمین- رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین گفت: فرهنگ اسلامی سرآمد اخلاق است و پاسداشت مکارم اخلاق به ویژه در ایام انتخابات ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده پیش از ظهر شنبه در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با بیان اینکه فرهنگ اسلامی سرآمد اخلاق است، اظهار کرد: پاسداشت مکارم الاخلاق به ویژه در ایام انتخابات ضرورت دارد، کوتاهی و بی‌توجهی به این موضوع موجب می‌شود دشمن آن را نقطه ضعف نظام دانسته و از آن سو استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب از جمله اولویت‌های مهم و اصلی در شهرستان نمین است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در این خصوص تکالیف سازمانی دارند و باید برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این حوزه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک واجب شرعی و قانونی است و طرح نور یک طرح صرفاً سلبی نیست بلکه طرحی فرهنگی است که باید همه دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف و با تمام توان به اجرای آن کمک کنند.

حجت الاسلام اسدزاده بر لزوم عملی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: جلسات نباید شعاری باشد بلکه باید خروجی و اثرگذاری خوبی داشته باشد و باید از کلی گویی جلسات خارج و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را ریشه‌یابی کرد.

مرتضی بالار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین هم با تسلیت درگذشت رئیس جمهور شهید افزود: امروز بحث مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیار مهم و تأثیر گذار است و انتشار خدمات دولت شهید رئیسی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در افزایش حضور اقشار مختلف در انتخابات اثر گذار باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و زندگی دینی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: ریشه ایمان حیا است حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه الهی و اسلامی باید در همه لحظات فردی و اجتماعی مورد توجه افراد باشد و اگر عفت و حیا در جامعه کمرنگ شده و فرد دست به هر کاری می‌زند علت آن در عدم خدا باوری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ