رشد ۱۶۵ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه اکنون ۶۰۰ هزار نفر از بانوان کشور تحت پوشش بیمه این صندوق هستند، از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی برای نخستین بار و رشد ۱۶۵ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «بیت‌الله برقراری» امروز (شنبه ۲۶ خرداد) در مراسم گردهمایی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که با هدف تبیین جهاد و تشریح خدمات دولت سیزدهم، طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و... برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌گوییم به نیروهای داخلی و ایثارگران توجه کردیم مصادیق آن در صندوق بیمه اجتماعی وجود دارد و خودش را نشان می‌دهد. این امر در حد شعار نیست و در عمل تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: اگر می‌گوییم به کارگزاران، مستمری‌بگیران، کارمندان و روستائیان باید اهمیت داد، خودمان این کار را انجام داده‌ایم و باید همچنان در مسیر پیشرفت حرکت کنیم تا روز به روز شاهد ارتقای هرچه بیشتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر باشیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره روندی که این صندوق طی کرده است، گفت: رشد ۱۶۵ درصدی بودجه سال گذشته و افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی برای نخستین بار در صندوق رخ داده است. تامین بودجه صندوق بیش از ۵۰ درصد و افزایش پرتفوی صندوق که ۹۰ همت بود به برکت برنامه‌ریزی متقن، علمی و اقتصادی رخ داد.

برقراری تاکید کرد: مهم‌ترین مولفه پشتیبانی صندوق است که بر آن تاکید داریم. اکنون این پشتیبانی به شکل یک به ۱۰ ارتقا پیدا کرده است. همچنین کسب رتبه نخست تحول که در میان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتفاقات خوبی است که در این دوره رخ داده است.

برقراری تصریح کرد: در بحث تولیدات، شرکت فولادی رشد ۳۷ درصدی داشته‌ایم، در حالی که این رشد در سایر شرکت‌های فولادی منفی تا هفت درصد است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تاکید کرد: نکته بعدی این است که با تلاش صورت گرفته در احکام برنامه هفتم توسعه بر خلاف سنوات گذشته اسم صندوق بیمه اجتماعی آمده و دولت مطالبات صندوق را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: افزایش پوشش بیمه اجتماعی زنان در صندوق ۴۱ درصد بوده که اکنون به بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته و ۶۰۰ هزار نفر از بانوان کشور تحت پوشش این بیمه هستند. در این دوره مدیریتی صندوق از تمام ظرفیت جوانان انقلابی و گام دومی استفاده شده و مفتخر هستیم که چنین جمعیتی وجود دارند. امیدواریم همین نگاه و بصیرت با قدرت و جدیت پیگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ