برگزاری مسابقات اندرو قهرمانی کشور به میزبانی منطقه ارسباران

اقتصاد ایران: تبریز- رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گفت: دومین دوره مسابقه اندرو قهرمانی کشور به میزبانی خدا آفرین و منطقه ارسباران برگزار خواهد شد.

سیامک امیر خیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مسابقات موتورسواری اندور قهرمانی کشور افزود: این مسابقات به میزبانی منطقه آزاد ارس و شهرستان خداآفرین به مدت ۲ روز از سی و یکم خرداد تا یکم تیر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست کمیته اندرو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یادآور شد: سیاست کمیته اندرو فدراسیون بر این است که تمامی مسابقات اندرو در سراسر کشور به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد که روز اول بصورت سوپر اندرو و داخل پیست پیگیری خواهد شد و روز دوم بصورت هارد اندرو و در مسیرهای کوهستانی انجام خواهد گرفت.

امیرخیزی یکی از مزیت‌های برگزاری این مسابقات به میزبانی خداآفرین را ماندگاری پیست مسابقات برای تمرین اندرو سواران آن منطقه عنوان کرد و توضیح داد: سعی شده است در روز دوم رقابت‌ها از مسیر جنگل‌های ارسباران در این مسابقات بهره ببریم تا به جذابیت‌های آن افزوده بشود.

وی با اشاره به راند اول این مسابقات که در هفته‌ای اخیر در استان قزوین برگزار شده بود، اظهار کرد: در این مسابقات با پیش بینی‌های به عمل آمده، حدود یک صد موتورسوار در پنج کلاس به رقابت خواهند پرداخت و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته هر استان می‌تواند در هر کلاس نفر معرفی کند و همچنین استان آذربایجان شرقی به دلیل میزبانی می‌تواند در هر کلاس سه نفر به مسابقات اعزام نماید.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در خصوص اقامت و خورد و خوراک ورزشکاران اضافه کرد: همیشه استان ما سعی کرده است برای ورزشکاران مهمان، میزبانی خوب و توأم خاطرات شیرین تداعی بشود لذا با همکاری فرمانداری خداآفرین، مسئولین ورزشی استان و بخصوص منطقه آزاد ارس بهترین مهمانسرای منطقه و همچنین پذیرایی در شأن ورزشکاران تدارک دیده‌ایم.

وی در مورد برنامه تجلیل از امدادگران موتورسوار حاضر در سانحه بالگرد شهدای خدمت توضیح داد: وزیر محترم ورزش و جوانان تعدادی لوح تقدیر به تمامی عزیزانی که چه با موتور و چه با ماشین‌های آفرود در بحث امداد رسانی تشریف آورده بودند به اداره کل ارسال کرده است که اهدا این لوح‌ها چه زمانی انجام بگیرد باید از طریق مسئولین تصمیم گیری بشود ولی در حاشیه این مسابقات که با نام یادواره شهدای خدمت برگزار خواهد شد طی مراسمی از اندور سواران که به حق اولین نفرات حاضر بر حادثه بودند تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ