کمک‌رسانی به زوجین جوان در قالب پویش چله خدمت

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: در راستای اجرای پویش چله خدمت در این شهرستان دو سری جهیزیه تهیه و تحویل زوجین جوان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری اظهار کرد: پس از شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان پویشی با عنوان «چله خدمت» در سراسر کشور راه‌اندازی شد تا افراد به نیابت از این شهدای گرانقدر به مردم خدمت‌رسانی کرده و برنامه‌هایی را در این راستا برگزار کنند.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد نیز مانند سراسر کشور اجرای پویش چله خدمت در دستور کار قرار گرفت و در ابتدای امر نیز مراسم یادبود شهدای عرصه خدمت با عنوان «چله قرآنی» در فضای مجازی شهرستان شهرکرد و توسط مدیران قرآنی برگزار شد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: ختم قرآن کریم نیز یکی دیگر از برنامه‌های مرتبط با پویش چله خدمت در شهرستان شهرکرد بود که توسط دارالقرآن علم‌الهدی برگزار شد، در این برنامه بانوان قرآنی شهرستان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری عنوان کرد: خانه قرآن شهیدان رحمانی نیز در پویش چله خدمت به ختم گروهی قرآن کریم پرداختند، هیأت رزمندگان و خانه قرآن اشکفتک نیز در این پویش به خانواده‌های کم برخوردار در محله‌های فقیر نشین این منطقه خدمات دندانپزشکی ارائه کردند.

وی با اشاره به تهیه بسته‌های معیشتی توسط خانه قرآن و عترت شهدای اشکفتک، اضافه کرد: این بسته‌ها به نیابت از شهدای عرصه خدمت در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد همچنین در این منطقه دو سری جهیزیه تحویل نوعروسان شد و مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک درمان نیز به یک خانواده نیازمند برای تهیه دارو تحویل داده شد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت در شهرستان شهرکرد و دیدار با خانواده‌هایی که پدر آن‌ها گرفتار اعتیاد است و کمک‌رسانی به آن‌ها جهت اقدام برای ترک اعتیاد نیز از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان شهرکرد در راستای اجرای پویش خدمت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری یادآور شد: تلاوت قرآن کریم در مسجد مرتضی علی (ع) شهر هفشجان، ختم زیارت عاشورا و برگزاری محفل انس در خانه قرآن اسوه حسنه شهر سورشجان و هدیه آن به روح شهدای عرصه خدمت، برگزاری مراسم بزرگداشت در روستای مرغملک و برگزاری محفل هفتگی در مؤسسه جامعه القرآن کریم شهر شهرکرد نیز بخش دیگری از برنامه‌های اجرا شده در شهرستان شهرکرد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی ۴۰ روز که پویش سراسری چله خدمت در حال برگزاری است در مرکز مشاوره حوزه علمیه شهرکرد به مراجعین خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف مانند خانواده، ازدواج، اختلالات روانی و… به صورت رایگان ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ