گزینه پرسپولیس و یک آمار ضعیف؛ ۶۲ باخت در ۱۲۸ بازی!

اقتصاد ایران: تهران-ایرنا- نبوشا جوووویچ یکی از گزینه‌های نیمکت پرسپولیس است که به نظر می‌رسد حاضر است با ۴۰۰ هزار دلار هدایت این تیم را بپذیرد.

به گزارش ایرنا، بعد از جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، مدیران این باشگاه با مربیان مختلفی باب مذاکره را باز کرده‌اند که میان آنها نام نبوشا جوووویچ نیز به چشم می‌خورد. سرمربی اهل مونته‌نگرو که سابقه مربیگری در لیگ‌های تونس، قطر و امارات را در کارنامه دارد.

این مربی ۴۹ ساله که علاقه بسیاری به استفاده از روش ۱-۳-۲-۴ دارد، در دو تجریه اخیرش که جدی‌تر از قبلی‌ها بوده، نتایج ضعیفی کسب کرده و آنچنان که باید مورد انتظار واقع نشده است.

آخرین تجربه مربیگری نبوشا روی نیمکت خورفکان در امارات بود که با این تیم به رتبه دوازدهم در میان ۱۴ تیم رسید و البته در ۲۱ بازی، ۱۳ بار طعم شکست را چشید. پیش از خورفکان هم نبوشا در الاهلی قطر حضور داشت و در این تیم نیز طی ۱۰۷ بازی، ۴۹ بار باخت و فقط به ۲۹ پیروزی رسید. میانگین امتیازی نبوشا در خورفکان، عدد نازل ۰/۷۶ به ازای هر بازی است و در الاهلی هم چند صدم بیشترز از یک.

گزینه پرسپولیس و یک آمار ضعیف؛ ۶۲ باخت در ۱۲۸ بازی!

نکته دیگر اما میانگین حضور این مربی روی نیمکت‌های مختلف است. به طور متوسط، دوران حضور نبوشا در تیم‌های مختلف کمتر از یک سال و حدود ۳۳۲ روز بوده است. همچنین گفته می‌شود او با رقمی در حدود ۴۰۰ هزار دلار حاضر است روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. درباره این اعداد و ارقام، یک نکته واضح وجود دارد. اینکه مربی گران حتماً فوق‌العاده نخواهد بود اما مربی ارزان و قیمتش هم تا حدود بسیاری کیفیتش را نشان می‌دهد. باید دید آیا نبوشا روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند یا اسکوچیچ و یا یک مربی دیگر؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ