رویداد دختران نوجوان حاج قاسم در زنجان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان-مسوول بنیاد ملی نوجوانان دختر زنجان گفت: رویداد دختران نوجوان حاج قاسم اواسط تیرماه در زنجان برگزار می‌شود.

معصومه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد دختران نوجوان حاج قاسم ویژه نوجوانان ۱۵ تا ۲۰ سال اواسط تیرماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دختران از ۲۷ خرداد تا ۲ تیرماه آغاز خواهد شد، بیان کرد: بعد از مصاحبه ۱۲۰ نفر از افراد منتخب در دوره حاضر خواهند شد و به کنشگری فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای می‌پردازند.

مسؤول بنیاد ملی نوجوانان دختر زنجان ادامه داد: دختران نوجوان بعد از این دوره که به شکل اردوی دو روزه برگزار می‌شود، وارد دوره رشد دختران حاج قاسم می‌شوند و در طول دوره یک ساله برنامه‌های متنوع دیگری برای رشد فکری و اجتماعی آن‌ها طراحی شده است.

وی کنشگری را عنصر مهم در این طرح برشمرد و گفت: دختران بر اساس میزان فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی دارند، دغدغه مندی‌ها و نوع کنشگری در جامعه در این طرح شرکت می‌کنند و با روحیات خود و سایر موارد آشنا می‌شوند.

کریمی با بیان اینکه این دومین دوره در شهر زنجان است، تصریح کرد: طرح دختران نوجوان حاج قاسم به دنبال این است که نوجوان کنشگر را دعوت و این روحیه را در آن‌ها تقویت کند.

وی با بیان اینکه تربیت فرماندهان میدان از دختران نوجوان از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: نوجوان در این طرح با معضلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آشنا می‌شوند و خوشان برای حل آن‌ها راهکار ارائه می‌دهند و سپس وارد دوره‌هایی شوند که در چند سال آینده در مناصبی که می‌گیرند بتوانند بهترین باشند.

مسؤول بنیاد ملی نوجوانان دختر زنجان یادآور شد: در حال حاضر اعتبار از سازمان تأمین شود و پیگیر هستیم که کمک‌های مالی از سایر ارگان‌ها نیز داشته باشیم تا بتوانیم طرح را توسعه دهیم.

وی افزود: هر شهرستان یک رابط دختران حاج قاسم دارد و اگر بتوانیم تأمین اعتبار کنیم اردو در هر شهرستان به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ