مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است

اقتصاد ایران: بیرجند-مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام صبح شنبه در جمع کارکنان ستاد سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی با گرامیداشت ایام ماه ذی الحجه و یاد شهدا به ویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: فرصت‌ها به سرعت در گذر هستند خوشا به حال انسانی که از این فرصت کم برای رسیدن به کمال و عاقبت بخیری استفاده می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) عنوان کرد: انسان‌های متقین به دنبال فرصت برای مناجات با پروردگار هستند و چه ایامی بهتر از روز عرفه و شناخت؛ روز عرفه فرصتی ناب برای بازگشت به سوی خداوند و آمرزش گناهان انسان بعد از شب‌های قدر است.

کمالی به بازگشت امام حسین علیه‌السلام در این روز از مکه به سوی کربلا اشاره کرد و گفت: همه ما باید توجه کنیم که برای رسیدن به خدا بهترین فرصت توسل به امام و ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) افزود: برای رسیدن به مقام یاران امام حسین علیه‌السلام باید بر محور ولایتمداری و پیروی از امام و ولی زمان خود حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پاسداران، بایستی عباس زمان خود در پیروی از ولایت باشند، گفت: این سربازی ولایت جای شکر دارد.

کمالی افزود: معنی حج یعنی رسیدن به خدا و در روز عرفه باید با تمام وجود و داشته‌های خود ارتباط خود را با خدا، امام و ولایت تنظیم کنیم تا به شناخت درست پروردگار و عاقبت بخیری برسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه همنشینی با امامت و ولایت به انسان عزت می‌دهد، بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با خدا معامله کردند و وارد میدان نبرد با دشمن می‌شدند.

وی به ولایتمداری مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: معرفتی که مردم عزیز استان دارند بسیار ارزشمند است.

کمالی عزت دنیا و آخرت را در اطاعت محض از دستورات خداوند دانست و گفت: اگر حضرت ابراهیم در مقام اطاعت پذیری و قرب الهی پیروز بیرون آمد چون تابع محض فرمان خدا بود که در این مسیر حتی حاضر شد فرزندش را قربانی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: اگر در روز عرفه به شناخت درست از خدا و ولایت رسیدیم، حاضر خواهیم بود در راه خدا از همه چیز بگذریم.

وی به اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و با شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام کمالی به محبوبیت شهید جمهور آیت الله رئیسی در قلب‌های مردم اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و بصیرت رئیس جمهوری را انتخاب کنیم تا ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی؛ روند پیشرفت روبه جلوی کشور که با دولت مردمی سیزدهم در کشور آغاز شد با آمدن رئیس جمهور در تراز ارزش‌های انقلاب اسلامی، در مسیر رویکرد شهید جمهور آیت الله رئیسی ادامه پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ