افزایش ١۵٠٠ نفری شرکت‌کنندگان شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

اقتصاد ایران: تهران - ایرنا - معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش متقاضیان در آزمون شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: در المپیاد امسال افزایش ۱۵۰۰ نفری داشتیم که در مجموع حدود چهار هزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا از وبدا، شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه‌های همگرایی در علوم پایه، استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی و حیطه هنر و سلامت که امسال به المپیاد اضافه شده برگزار شد.

دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، ضمن بازدید از حوزه برگزاری این آزمون گفت: آزمون اولیه شانزدهمین آزمون المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در پنج حیطه به صورت الکترونیک برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در پنج حیطه همگرایی در علوم پایه، استدلال علوم بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت و حیطه هنر و سلامت که امسال برای نخستین بار به المپیاد اضافه شده است برگزار می شود و سپس کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه نیز به آن اضافه خواهد شد.

دکتر باقری فرد، از افزایش متقاضیان در آزمون امسال خبر داد و تصریح کرد: در المپیاد امسال افزایش ۱۵۰۰ نفری داشتیم که در مجموع حدود چهار هزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده اند.

وی تاکید کرد: تغییرات اساسی در نحوه برگزاری آزمون ایجاد شده و افراد بر اساس توانایی ها فردی و گروهی خود انتخاب و به مراحل بعدی راه می یابند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، در پایان گفت: خروجی های این المپیاد قطعا به اعتلای آموزش پزشکی در کشور کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ